Jump to content

[solved]Bezoeker uit buitenland


Peter Pastoor

Recommended Posts

Whhaaaaa nu heb ik dat gedaan met dat .htaccess en nu werkt de site niet meer. Heb oude weer teruggeplaatst maar het werkt nog steeds niet....

 

Help :S

 

Heb al nieuwe htaccess laten maken, site compileren forceren gedaan en cache maar niks werkt.

 

Ahaa het had te maken met Geolocation :)

Edited by Peter Pastoor (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Werkt normaal altijd

 

Zet het eens helemaal onderaan in je bestand

 

ik heb voor de test mijn eigen ip geblokkeerd werkt perfect !

 

eventueel kun je het bij tools/generators >>bij Specifieke configuratie opnieuw laten aanmaken (dus een nieuwe .htaccess) en altijd een backup , zeker jij ;)

 

anders even bij je provider navragen

Edited by Frens (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Dat kwam doordat ik dat Geolocation op IP had aangezet. Werkt ook al niet net zoals die aanpassing in .htaccess.

 

Maar ben ook met andere software aan het testen en daar werkt ook heel veel niet zoals het zou moeten wat op andere servers van andere hosters wel kan dus er moet bij onze hoster iets fout zijn. Heb ze ook gemaild met de vraag of er bij hen iets verkeerd staat. En zo niet ga ik toch verhuizen.

Link to comment
Share on other sites

Klik eens op mijn link hieronder

 

 

edit

 

voor als je het niet gezien hebt ,,krijg dan de melding( nl uitgeschakeld)

 

Vanuit uw land kunt u geen toegang tot onze winkel krijgen. Excuses voor het ongemak.

 

Je moet wel controleren merk ik dat het vinkje bij land ok echt uit is,,had soms 2x opslaan hiervoor nodig !

Edited by Frens (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

2012-08-27 2891 bezoeken

 

Normaal gesproken ben ik er helemaal blij mee natuurlijk maar op dit moment zijn er al 46 bezoekers online.....niet...te...geloven...

 

Geolocation werkt nog steeds niet...

 

Het land van waaruit ze de site nog WEL mogen bezoeken moet een vinkje voor staan toch? En Geolocation op IP moet INgeschakeld staan daarvoor? Zo gauw ik het INschakel gaat heel de winkel bij mij al offline terwijl alle boxjes voor elk land aangevinkt zijn :)

Edited by Peter Pastoor (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Klopt ,,vinkje uit,,geen bezoek, de ander op ingeschakeld

 

Kijk wel eens of het vinkje (geen) stand houdt

Heb al wat ge-edit aan post.

 

Als alle boxjes van elk land gewoon aangevinkt zijn en ik heb Geolocation op IP ingeschakeld is gelijk geheel de site offline. Moet ik dan nog weer opnieuw de .htaccess doen?

 

Edit- 66 bezoekers....en de meesten met een ander ip-adres

Edited by Peter Pastoor (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Omdat in de .htaccess te zetten? Nee dat werkte ook al niet. Op dit moment is de hoster bezig om dingen na te kijken dus ik ga verder niks veranderen. Hij is ook bezig Magento te installeren. Hopelijk geeft mij dat minder problemen....

 

Een aantal ip-adressen zijn bv:

http://spam-ip.com/lookup-443171-216.99.152.122.html

http://www.stopforumspam.com/ipcheck/31.184.238.31

http://www.ip-adress.com/ip_tracer/50.16.113.72

 

En veeeeeeel meer.

Edited by Peter Pastoor (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Omdat in de .htaccess te zetten? Nee dat werkte ook al niet. Op dit moment is de hoster bezig om dingen na te kijken dus ik ga verder niks veranderen. Hij is ook bezig Magento te installeren. Hopelijk geeft mij dat minder problemen....

 

Ik merk toch groot verschil in die hosters, toevallig dat een ander in zijn post om ervaring vraagt, goed idee van hem!

Link to comment
Share on other sites

Er zijn ook php scripts waarmee je een bezoeker(iP) mee kunt blokkeren ,niks vreemd kom je overal tegen in gastenboeken , forums ed

 

alleen krijg ik het in PS niet aan de praat , tenminste zonder een andere foutmelding te krijgen.

 

Het is gewoon een stukje code die in de site opgenomen wordt

 

 

overigens is er ook een module van PS voor;

 

maar of je dat er voor over hebt en dan moet het ook nog werken bij jou.

 

 

 

http://addons.prestashop.com/en/administration-tools-prestashop-modules/367-backend-tools-ban-ip-addresses.html

Edited by Frens (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...