Jump to content

[Solved] Bruto verkoopprijs niet zichtbaar


Recommended Posts

In PS 1.4.8.2 is de Bruto verkoopprijs niet zichtbaar in het beheer bij een product. Btw tarief wel en de netto verkoopprijs ook. In de shop zie je wel keurig de incl. prijs dus dat gaat goed.

Via verschillende postings in dit forum zie ik wel dat je het eens moet proberen in een andere browser, de cache leeggooien, smarty cache x2x via ftp leeggooien en het btw tarief een keer moet verwijderen en opnieuw aanmaken, ook koppelen aan de zones (landen) e.d.... niets helpt!

 

Heeft iemand van jullie een oplossing?

post-153822-0-48594700-1345662452_thumb.jpg

Edited by GvW (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ja, deze is ingesteld. Zet mij echter wel aan het denken...ik heb even verder gekeken bij de landinstellingen, daat staat iets waarvan je niet verwacht dat dit er mee te maken heeft, een vinkje voor 'BTW label weergeven', als ik dit zo lees dan denk je dat dit te maken heeft bij het aanmaken van een nieuwe account of het weergeven van de btw in de cart oid... maar niet in de product definintie...

In iedere geval het is opgelost!

Edited by GvW (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Aha, ik wist ook niet dat de optie "BTW label weergeven" effect heeft op de product configuratie pagina. Maar mooi dat je probleem is opgelost!

 

Zou je nog [solved] voor je topictitel willen zetten? Dit doe je door je eerste post te editten (gebruik hierbij de Full editor) en dan de titel aan te passen. Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...