Jump to content

[Løst] Betaling via faktura


flunte70

Recommended Posts

Det håndterer man via. sit regnskabs program.. Håber ikke der findes en seriøs forretning der bruger regnskabs funktionerne i backoffice til noget.

 

Kan klart anbefale BillysBilling til at håndtere regnskabet koblet sammen med Kjelds modul til automatisk at overføre data mellem shoppen og BillysBilling.

Link to comment
Share on other sites

ikke forstået, Napz - så du bruger ikke den ordreseddel og faktura som prestashop automatisk sender når der f.eks. betales med dankort?

 

Nej jeg bruger ikke nogen faktura eller ordreseddel fra Prestashop.. Jeg har mit regnskab hos Billys Billing som jeg sender fakturaer fra og holder styr på bilag osv. det hele bliver overført automatisk fra min shop med Prestadyrs modul til Billys billing.

Link to comment
Share on other sites

Jeg benytter cash on delivey. Men har ændret i oversættelsen og email skabelonen, så kunderne ser det som muligheden for at få eftersent en faktura.

 

Gør du det via modulet "Levering pr. efterkrav v0.4 af PrestaShop - Accepter levering pr. efterkrav"?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg benytter cash on delivey. Men har ændret i oversættelsen og email skabelonen, så kunderne ser det som muligheden for at få eftersent en faktura.

 

Men jeg har ikke gjort det muligt at benytte denne betalingsmulighed ved kundegruppen default, kun de kundegrupper jeg har oprettet til erhverv.

 

Hvordan redigerer du i modulet - kan ikke finde dette på normal vis?

Hvordan ændrer du til at det kun er en bestemt kundegruppe?

Jeg går ud fra at oversættelser foregår via "Værktøj" og "Translations"...

Link to comment
Share on other sites

1. Jeg har installeret modulet cashondelivery (navnet ændre sig alt efter ovoversættelsen, men "cashondelivery" er det interne navn)

BO=>modules=>Betalinger og betalingsgateways

2. Jeg ændrede oversættelsen så den passede til mit tilfælde, vær opmærksom på at der er 4 feltsæt til modulet.

BO=>Værktøjer=>Translations=>Ændre oversættelser=>Translation of installed modules=>Modul: cashondelivery (cashondelivery/confirmation/payment/validation)

3: Under hvilke betalingsmuligheder de forskellige grupper må benytte hakkede jeg af ud for ale andre end default gruppen.

BO=>payment=>grupperestriktioner.

 

Edit: Glemte vist lige at nævne at nedenunder grupperestriktioner, er der landerestriktioner som også lige skal have et hak ud for de rigtige lande.

Edited by Dansk Stålspær (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nej jeg bruger ikke nogen faktura eller ordreseddel fra Prestashop.. Jeg har mit regnskab hos Billys Billing som jeg sender fakturaer fra og holder styr på bilag osv. det hele bliver overført automatisk fra min shop med Prestadyrs modul til Billys billing.

hvad er fordelen ved dette program vs e-conomic?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...