Jump to content

Jednostránková registrácia/objednávanie a nezobrazovanie základných informácii o produkte správne.


lelyl

Recommended Posts

Dobrý večer,

mám dva problémy. Mám PrestaShop 1.3.6.0.

1, prvým problémom je, že sa mi zrazu začal základný text o produkte na stránke produkty zobrazovať namiesto vedľa obrázka až pod obrázkom, takže zákazník musí rolovať, aby sa dostal k základným informáciám. Toto sa prejavilo aj v Bloku Nové produkty kde sú obrázky tovaru pod sebou, ale text je až pod nimi a nie tak ako predtym. Takže zákazník podľa obrázka nevie základné informácie o produkte.

 

2, druhým problémom je, že potrebujem jednostránkovú registráciu a objednávanie, pretože momentálna registrácia a objednávanie je pre mojich zákazníkov skôr odradzujúca a veľa ich registráciu a tým aj objednávku nedokončí. Najlepšie by bolo zadarmo, pretože peniaze momentálne nemám.

 

ďakujem za Vaše odpovede a pomoc. Som začiatočník, takže Vaše orípadné rady by som poprosil podrobnejšie, aby som to vedel spraviť aj bez skúseností s programovaním.

 

www.sperkovnicka.tym.sk

Edited by lelyl (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dobrý večer,

mám dva problémy. Mám PrestaShop 1.3.6.0.

1, prvým problémom je, že sa mi zrazu začal základný text o produkte na stránke produkty zobrazovať namiesto vedľa obrázka až pod obrázkom, takže zákazník musí rolovať, aby sa dostal k základným informáciám. Toto sa prejavilo aj v Bloku Nové produkty kde sú obrázky tovaru pod sebou, ale text je až pod nimi a nie tak ako predtym. Takže zákazník podľa obrázka nevie základné informácie o produkte.

 

zrejme budes mat chybu niekde v CSS, daj aspon link na ten eshop

 

2, druhým problémom je, že potrebujem jednostránkovú registráciu a objednávanie, pretože momentálna registrácia a objednávanie je pre mojich zákazníkov skôr odradzujúca a veľa ich registráciu a tým aj objednávku nedokončí. Najlepšie by bolo zadarmo, pretože peniaze momentálne nemám.