Jump to content

Min webshop


Kams

Recommended Posts

Du har alt for meget tung grafik på siden, den hakker næsten hos mig. Så mangler du også nogle oversættelser og andre små ting, som du sikkert ved mangler :P

Husk og ændre url-strukturen så du får en bedre seo og få oploadet dit eget favikon.

Ellers ser den meget fin ud ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er et ganske godt resultat du har fået lavet.

Min mening er dog. Dit top Banner. Det er alt for stort. Jeg kører med en rimelig stor opløsning og alligevel fylder det så meget at man næsten skal scrolle ned bare for at se hvad der sker på siden.

Der er også efter min mening lidt for mange forskellige farver, rundt omkring på siden. Skulle måske begrænse det til at sige okay 3 farver bruges på siden.

Den karrusel du bruger, brugte den også selv. Et lille tip som syntes jeg gjorde den meget pænere, de billeder du benytter dig af, få lavet dem med transparent baggrund :)

Sidst men ikke mindst. Den der zoom funktion du har på dine billeder. Ja. jeg syntes også selv den var fed, men mindre erfarne bruger bliver irriteret og forvirret over det. Har haft nogle ikke nørder til at rende min side igennem da jeg brugte den, og det var tommelfingeren ned på den.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...