Jump to content

Diverse betalingsmethodes


Recommended Posts

Wie heeft er ervaring met de diverse betaalmethodes in PS. Ik heb nu Paypal geactiveerd, werkt wel, echter zou ik graag iDeal er bij willen hebben. Alleen iDeal is gezien de kosten (zakelijke bankrekening e.d. + maandelijkse fees) geen optie op dit moment. Dus op zoek naar alles binnen 1 pakket. Wie heeft er bijvoorbeeld ervaring met Moneybookers (Engels) of Ogone (Nederlands). Deze hebben beide wel iDeal al geintegreerd namelijk.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Link to comment
Share on other sites

Ik Gebruik zelf veel Sisow bij mijn klanten en werkt erg goed.

Hierbij is alleen een Fee van elke geslaagde transactie en een fee om het bedrag weer over te maken naar jou rekening.

 

Het bedrag wordt dus even op een tussen rekening gezet zodat als je een terug boeking moet doen je dit meteen van uit sisow kunt doen en niet zelf hoeft te klooien.

 

Sisow ideal kun je makkelijk instellen met de ideal configurator.

 

Als je nog meer hulp nodig hebt kun je me een DM sturen.

Link to comment
Share on other sites

Licht net aan wat je wil.

Je kan het ook gewoon naar je persoonlijke doen.

Het voordeel van deze service providers is dus dat het op een tussen rekening wordt gestort en je zelf bepaald wanneer het naar jou rekening komt en het maakt dan niet uit welke rekening, of deze nou persoonlijk of zakelijk is maakt niks uit.

Link to comment
Share on other sites

Ok, bedankt voor jullie input, ik zie dat nieuwand reageert op moneybookers of ogone. Ik denk dat ik voor Sisow ga en dan alleen de iDeal, de paypal van sisow is wat aan de dure kant vindt ik, als ik de tarieven bekijk zie ik het volgende:

Sisow: PayPal € 0,60 per transactie en 3,4% variabel per geslaagde transactie (BTW vrij). Paypal wordt in de komende tijd stapsgewijs ingebouwd in plugins;

Paypal zelf: 1,5% t/m 3,4% + €0,35 EUR

 

Dus ik denk dat ik mijn Paypal account dan maar toevoeg en niet Paypal van sisow

Edited by GvW (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...