Jump to content

Vis flere ord


Alexanderleo

Recommended Posts

Jeg har det problem med at jeg har nogle lange varetitler.

 

Det resulterer i at det stopper i midten af varetitlen og så kommer der ....

simpelthen fordi der er for mange tegn.

 

Jeg ville gerne have at det kunne forsætte lige nedenunder, men det gør den ikker. Der er ellers massere af plads.

 

Kan jeg ændre i noget så den kan gøre det?

Link to comment
Share on other sites

.tpl filer findes i din thememappe - og nogle af dem under modules afhængig af, hvad man skal rette og afhængig af version du bruger. Men start under din theme-mappe

 

Hvis du ikke kan se billedet så prøv at hive det op i adresselinien i browseren eller prøv evt. i Firefox

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg får tid ja - jeg er her på frivillig basis som alle andre - og det er, som du nok kan se en meget lille skare, der bidrager her i forum. Jeg sælger hjælp til PrestaShop til folk som betaler for det. Så jeg prioriterer jo altså lidt...

 

PayPal er jeg modstander af, jeg mener ikke, det er et godt grundlag for en dansk webshop - der findes andre alternativer og danskerne er slet ikke klar til 100% paypal. Og jeg har mange andre holdninger til det mange nye webshopejere tror man kan - nemlig "start din webshop for 0 kr. med OpenSource software" (som ikke holder en dyt uden andres hjælp) og som jeg ikke vil ødelægge denne tråd med.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...