Jump to content

[solved] stores.php blijft lege pagina


Recommended Posts

Hallo!

Ik heb de laatste versie van ps en heb een probleem met de module 'our stores'.

Nadat ik alle gegevens heb ingevuld van mijn adres (ook coordinaten) blijft de pagina in de eigenlijke webwinkel leeg. Dit is wel een probleem aangezien ik bij verzending 'pick up in store' aanbied. Mensen vinden dus nergens mijn adres terug en heb geen tijd en zin om telkens iedereen een mailtje te sturen met de adres gegevens in.

Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt!!

 

Hier de link naar m'n shop: http://www.hairpiece...nsions.be/shop/

Edited by patsyke (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Net naar je webshop gekeken en je pagina is inderdaad leeg...

 

"Our stores" is niet echt een module, maar een integraal onderdeel van Prestashop. Maar je hebt dus wel bij "Tools-->Stores" een adres opgegeven en ook ingeschakeld?

 

En zie je soms foutmeldingen bij Tools-->Configuration Information" bij de parameters?

Link to comment
Share on other sites

Sorry, maar ben nog niet helemaal mee met het webshop gebeuren... :-)

Ja heb een adres ingegeven en ook de coordinaten. Alles staat aangevinkt. Ik krijg geen foutmelding... Zou er dan iets mis kunnen zijn met het template dat ik gebruik? Hij vertaalt ook niet alles....

Link to comment
Share on other sites

Het zou inderdaad kunnen dat het aan je template ligt. Je kan tijdelijk even de standaard template aanzetten en kijken of dan de Stores pagina wel goed uitziet. Mocht dat nog steeds niet het geval zijn, weet je in elk geval dat het niets met je template te maken heeft.

 

Verder raad ik je aan om de debug mode aan te zetten. Hiervoor verander je deze 2 regels in /config/config.inc.php:

@ini_set('display_errors', 'off');
define('_PS_DEBUG_SQL_', false);

in:

@ini_set('display_errors', 'on');
define('_PS_DEBUG_SQL_', true);

Hiermee zie je waarschijnlijk i.p.v. van een lege witte pagina een foutmelding wat meer inzicht geeft over wat er precies misgaat.

Link to comment
Share on other sites

Het lag inderdaad aan mijn template,... heb nu de standaard ingesteld en dat werkt prima! Ik zal het maar zo laten dan...

Dat heb je als je te gierig bent om een degelijk template te kopen :D :D :D

Bedankt voor de feedback!!!

Link to comment
Share on other sites

Jammer dat je template niet helemaal goed werkt. Maar je zou nog de debug mode aan kunnen zetten zoals beschreven in post #4 en dan de foutmelding die je ziet hier posten. Wellicht is het daarmee mogelijk om dit probleem met je template op te lossen.

 

Je kan [solved] voor je topictitel zetten door je eerste post te editten (gebruik hierbij de Full editor) en dan de titel aan te passen. Alvast bedankt :)

Link to comment
Share on other sites

Het zou inderdaad kunnen dat het aan je template ligt. Je kan tijdelijk even de standaard template aanzetten en kijken of dan de Stores pagina wel goed uitziet. Mocht dat nog steeds niet het geval zijn, weet je in elk geval dat het niets met je template te maken heeft.

 

Verder raad ik je aan om de debug mode aan te zetten. Hiervoor verander je deze 2 regels in /config/config.inc.php:

@ini_set('display_errors', 'off');
define('_PS_DEBUG_SQL_', false);

in:

@ini_set('display_errors', 'on');
define('_PS_DEBUG_SQL_', true);

Hiermee zie je waarschijnlijk i.p.v. van een lege witte pagina een foutmelding wat meer inzicht geeft over wat er precies misgaat.

Dit heb ik dus gedaan en ik krijg nog steeds geen foutmelding. ligt volgens mij echt aan het template. Maar geen probleem, ik ben m'n nieuwe al gewoon :)

Toch bedankt!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...