Jump to content

Køb med PayPal uden at være bruger


Alexanderleo

Recommended Posts

Jeg har det problem at de kunder, der ikke har en bruger på min side kan IKKE købe noget via min side.

 

Hvis de går til betaling kommer der et PayPal logo op lige under beskrivelsen af de valgte varer, men der kommer en fejl, når man trykker på den.

 

Dem med en bruger skal trykke på et link/billede som PayPal kommer med nede i bunden af siden, og det andet som der kommer ved IKKEbrugere er der slet ikke..

 

Gæstekøb er slået til, så jeg forstår ikke hvorfor den ikke vil samarbejde?

Link to comment
Share on other sites

Den eneste måde du kan få lov til at komme til at lave en betaling uden en bruger er hvis du tillader din shop det ved at installere et modul der hedder " On page checkout" der findes både version der koster penge og gratis versioner.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du bruger PrestaShop version 1.4.x.x er der indbygget OPC - det aktiveres via BO - Settings (Indstillinger) og næsten midt på siden vælges 1 page check out (kan ikke lige huske, hvad den hedder i den engelske version - men standard står den til 5-trins).

Link to comment
Share on other sites

Nej ikke når du gøre det på den måde, ikke ifølge prestashop selv, de henviser man køber et af deres opc moduler så man har begge funktioner, har dog ikke selv prøvet at aktivere den.

 

altså selve "checkout" når man feks ikke er logget ind skulle man gerne have 2 muligheder login eller 1 step, det skulle kræve et modul

Edited by Valkyrja (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...