Jump to content

Få CVR, telefonnummer, adresse o.l ind i faktura


Alexanderleo

Recommended Posts

Jeg vil meget gerne have alle disse oplysninger nederst på alle mine mails der bliver sendt til mine kunder.

 

Jeg har sat alle disse informationer ind i Ordrer>Fakturaer>Valgfri Tekst (nederst på siden)

 

Der har jeg skrevet alle disse oplsyninger, men de kommer ikke med i mine mails. Har jeg gjort noget forkert?

Link to comment
Share on other sites

Det har jeg gjort nu..

 

Det virker dog stadigvæk ikke.

Kan jeg ændre i den mail den sender ud, når jeg har afsendt varen, og når folk har bestilt noget hos mig?

 

Og da jeg testede det, fik jeg en mail om at der var købt noget på min shop via min private mail. Jeg har måske sat den op til det dengang jeg lavede hjemmesiden, men kan jeg ændre det til min salg mail?

Link to comment
Share on other sites

Undskyld jeg har misforstået dig.. Troede du snakkede om at oplysningerne manglede på dine faktura :rolleyes:

 

Dine mails som bliver sendt til dine kunder kan du ændre via. ftp eller via. translations de ligger her: shop/mails/da/

 

Du kan redigere hvilke emails der skal modtage mail, når du får en ny ordre under moduler -> Mail alerts (Mail inberetninger)

Link to comment
Share on other sites

Du kan hardcode ændringer i faktura-teksten her: modules/mailalerts/mails/da/new_order.html. Man skulle nu synes at der måtte være en nemmere måde at gøre det på, men det her virker i hvert fald!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...