Jump to content

[Solved] Winkelwagen verplaatsen


Recommended Posts

Ik wil het winkelwagentje recht boven in mijn site omlaag halen.

Dit wilde ik doen via firebug en dan het bestand aanpassen in wordpad en het bestand terug zetten in Filezilla. Ik heb al eerder problemen gehad met het verplaatsen van delen van mijn site en opeens stonde ze op de goede plaats en heb ik er niks meer aan gedaan.

Ik heb geen flauw idee waarom hij het af en toe doet.

Maar nu krijg ik het niet voor elkaar.

Ik heb Compileren forceren: aanstaan

 

Iemand suggesties?

 

Site: nr1boxing.nl recht bovenin het grijze winkelwagentje

Edited by Stfn (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Je moet de map /tools/smarty/compile leeg halen dan maar dat heeft er normaal niks mee te maken omdat het CSS is en dat wordt niet in de smarty opgenomen.

Ik heb je ook geholpen toen ik nog in ibiza zat.

Maar het probleem zit dieper. Maar waar dat zou uitgezocht moeten worden.

 

Ik heb overigens ook veel problemen gehad bij een andere shop bij het gebruiken van dit theme.

Uiteindelijk werkte het maar we zijn toch overgegaan naar een ander theme...

Edited by djkavaa (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Zoals al gezegd heb ik dit ook een keer gehad, alleen toen zijn we helemaal opnieuw begonnen en toen werkte het wel.

Maar uiteindelijk werdt het toch een ander theme.

 

Maar zoals al gezegd heeft de force Compile hier niks mee te maken omdat het CSS is.

En die wordt niet in de cache opgenomen.

Link to comment
Share on other sites

Internet Explorer: Dit doe je door in Internet explorer naar internet opties te gaan, dit doe je door rechts bovenin op het radartje te klikken en dan op internet opties, vervolgend zie je staan browser geschiedenis, klik dan op delete en vervolgens nog een keer op enter.

 

Chrome: in Chrome klik je op de sleutel en vervolgens instellingen, klik dan op geschiedenis en wis deze vervolgens.

 

Firefox: Klik links bovenin op firefox en selecteer geschiedenis, vervolgens selecteer je de dagen/maanden die je wilt verwijderen en druk je op delete ophet toetsenbord.

Link to comment
Share on other sites

ik heb er een andere thema opgezet omdat ik klaar was met het probleem. Maar nu heb ik hetzelfde probleem met het huidige thema. Alleen wanneer ik bijvoorbeeld de footer verwijder in filezilla dan geeft hij de verandering wel aan op de website, de footer is verdwenen. Maar wanneer ik een code van de css aanpas en hem overschrijf in filezilla geeft hij de aanpassing niet aan.

 

Dus het lijkt wel dat hij verwijderde bestanden wijzigde maar geen uploadende bestanden.

Link to comment
Share on other sites

Het probleem is opgelost. Op advies van djkavaa contact opgenomen met mijn host.

De host vertelde dat de bestanden opgeslagen werden zodat de mensen die op de server kwamen ze sneller in konden zien.

Maar de aanpassingen waren niet te zien omdat de site steeds de opgeslagen bestanden liet zien.

Ik moest alleen ctrl+f5 indrukken en al de aanpassingen waren te zien.

Link to comment
Share on other sites

Bedankt Frens, ja hij is nog best langzaam. Ik ben nog veel aan het aanpassen. Weet ook nog niet welk thema ik erop wil hebben. Maar ik verwacht wel dat hij stukke sneller is als ik af ben.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...