Jump to content

Prestashop upgraden tot website/webshop


Matties

Recommended Posts

Beste mensen,

 

 

Ik wil de opzet van mijn Prestashop graag aanpassen, zodat de bezoeker niet op de homepage al geconfronteerd wordt met het koopproces. Concreet denk ik hierbij aan een rustige homepage met afbeelding en tekst, zonder de producten en linker- en rechterkolommen. Ook zoek ik naar een overzichtelijke navigatie boven aan de website, incl. kopjes als 'over ons', 'nieuws', 'leeshoek' en het liefst een aparte kop met 'webshop'.

 

Wat zijn hiervoor de mogelijkheden? Is dit te realiseren m.b.v. een template? Of moet ik een stap verder denken, aan bijv. de integratie van prestashop in een andere software als Wordpress? Wat kunnen jullie mij aanraden?

 

Ik kon dit nergens in het forum vinden. Als ik het over het hoofd heb gezien, post dan s.v.p. de link.

 

Alvast bedankt!

 

Matties

Edited by Matties (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de reacties Kavaa en Willem. Vind de LaPalma site er ook leuk uitzien, in die richting zoek ik het ook. Alleen wil ik vrijwel geen sporen van een webshop op de homepage, dus is het me duidelijk geworden dat ik er sowieso een andere software bij moet gebruiken. Is Wordpress hier in jullie ogen geschikt voor, of kunnen jullie wat anders aanraden?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...