Jump to content

categorie beschrijving/afbeelding op categorie pagina plaatsen


Recommended Posts

Ik heb het thema Bio & organic gekocht voor mijn webshop.

 

Op zich ben ik heel tevreden met dit thema, maar ik heb nu een probleem ontdekt.

Wanneer ik op een categorie klik, dan krijg ik enkel de subcategorieën te zien, maar ik had natuurlijk ook graag de categori omschrijving en afbeelding gehad.

 

Iemand een idee hoe ik deze daar kan krijgen?

Edited by Koekedoe (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

geprobeerd, maar het bied geen oplossing.

 

Ik heb net wat in de category.tpl bijgezet en nu krijg ik alvast wel de omschrijving op de categorie pagina, maar nog geen titel of afbeelding.

 

(ik ben een leek wat php en aanverwanten betreft)

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij ligt het aan het bestand category.tpl

Daar stond enkel code voor de subcategorie/producten en niet voor titel, beschrijving, afbeelding, ..

Gisteren is het me gelukt om de code voor de beschrijving toe te voegen en dit werkt. Maar mijn kennis PHP loopt niet erg ver (ik ben nog maar recent begonnen met een cursus php)

 

Oja, de compatibiliteit komt overeen. en met het prestashop theme werkt het wel, maar daar heb je wel de nodige code voor titel, beschrijving, en afbeelding.

Link to comment
Share on other sites

Je kunt in principe de relevante code van category.tpl van de standaard theme hergebruiken in je eigen theme. Geen PHP keninis vereist dus :)

 

Ik heb deze topic verplaatst naar Modules & Thema's aangezien dit over een theme van een externe partij gaat

Edited by AKJV (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...