Jump to content

Alla kategorier har försvunnit?


kitzuchi

Recommended Posts

Skulle lägga in lite produkter men ser att kategorierna helt plötsligt försvunnit. Tittade in hemsidan och där var även allt borta. Testade att göra en ny kategori men det funkar inte.

 

Jag kan absolut nada om sånt här då jag har en kompis som har fixat och hjälpt mej med allt. Så vad gör jag? (Har ej kontakt med denna person längre)

 

Har haft shopen i 1½ år och helt plötsligt så bara försvinner allt som om någon tagit bort.

 

Shopen hittar ni här: www.mewana.se

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Nu har jag panik. Igår kväll funkade allt och jag var nästan klar med min shop men i morse var alla kategorier borta och jag har ingen aning om vad som hänt under natten. det går inte att lägga till nån ny kategori heller för det visar att kategorin är inaktiverad och när jag försöker aktivera den får jaupp en text som säger: Misslyckades med att uppdatera status. Nån som kan hjälpa mig?

Produkterna finns kvar i katalogen men de är inte länkade till nån kategori. Har jobbat nästan dygnet runt i 3 veckor så det är verkligen akut nu då jag planerade öppna shopen om några dagar.

Här är shopen: excellent-health-beauty.com

Edited by Mari_anne (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

När jag försöker lägga till en produkt så går det intet utan jag får ett felmeddelande som säger:

2 fel 

  1. Produkten måste finnas i minst en kategori.
  2. Produkten måste vara i den förvalda kategorin

Bildspelet på framsidan är också borta???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...