Jump to content

Auriga epayment och Schenker privpak?


aaaaa

Recommended Posts

Tjena, är ny på Prestashop men gillar det avskalade upplägget. Lite frågor om betalnings- och fraktlösningar.

Finns det någon befintlig betalmodul eller en modul under utveckling till Auriga epayments (tidigare posten), de är billigast när det gäller att hantera kort om man har många betalningar med kreditkort (vad jag vet)?

Finns det någon typ av koppling mot fraktföretag idag? Jag skulle vilja ha en funktion så att det går att boka frakt från admingränssnittet och även kunna skicka ut ett e-post till kunden med tracking-koden. Jag är främst intresserad av schenker privpack då de är helt klart billigast om man är avtalskund (återigen, vad jag vet)

Vad jag har sett så finns det ett företag som verkar mycket aktiva när det gäller att utveckla mot den svenska marknaden och det är prestaworks men vad jag vet har de dessvärre varken stöd för auriga eller något fraktbolag vilket känns sund då deras erbjudande annars är helt suveränt i jämförelse med andra leverantörer.

Link to comment
Share on other sites

Låter toppen, Prestaworks igen, ni verkar vara helt ledande (ensamma?) när det gäller utveckling för prestashop mot svenska marknaden, snabba är ni också på att ta fram lösningar. Har ni planer på att utveckla stöd för Orderkoppling till Unifaun Online eller motsvarande också i framtiden (då blir dessutom er lösning komplett i mina och säkert många andras ögon)?

Link to comment
Share on other sites

Hej igen,

Jo, än så länge har vi väldigt mycket att erbjuda svenska kunder som vill använda Prestashop. Jag kan tala om att en koppling mellan Prestashop och Unifaun (Posten & Schenker) kommer att komma, detta är något vi tagit upp och skall utveckla.

Ha det gott.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...

Hej igen,

 

Jo, än så länge har vi väldigt mycket att erbjuda svenska kunder som vill använda Prestashop. Jag kan tala om att en koppling mellan Prestashop och Unifaun (Posten & Schenker) kommer att komma, detta är något vi tagit upp och skall utveckla.

 

Ha det gott.

Detta var ju ett tag sedan, men har ni unifaun och privpak integration nu på plat?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...