Podvod se šablonou z PrestaShopu

Dana Lang

Dobrý den,

chci se zeptat jestli někdo také naletěl s koupí šablony a jak to řešil. Šablonu jsem si koupila na webu PrestaShopu a hned nastal problém s verzí. Tu po několika emailech poslali správnou, ale stejně šablona má chybu. Má mít asi 8 barevných nastavení, jde pouze jedno, ale ještě s chybou. Šablona, která je vyobrazená na webu vypadá úplně jinak. Dva měsíce píši emaily a posílám obrázky jak vypadá šablona v praxi.Poslala jsem jim všechny hesla k FTP a do administrace, aby mohli problém opravit. Na některé emaily z PresstaShopu dokonce někdo odpověděl. Odpovědi byli vesměs drzé až sprosté. Naposled mi napsali at´se znovu vrátím do školy a naučím se základy angličtiny, nebo francouzštiny. Jinak at´nepíši, že se se mnou nebudou bavit. Žádná omluva, oprava a ani vrácené peníze. Chci se zeptat, jestli se někomu stalo, to samé. A jak to řešil.

Děkuji za odpověd

Dana

Musíš požádat PrestaShop o vrácení peněz. Po předložení důkazů o nefunkčnosti, což je asi jediný důvod kdy vrací peníze, by to měli udělat. Komunikace s podporou PrestaShopu je někdy zdlouhavá a je třeba se obrnit trpělivostí. Zvěřejnění případu na anglickém fóru může pomoct trochu zatlačit.

Zdravím a děkuji za odpověd´,

bohužel na PrestaShopu nechtějí nic řešit. Celou dobu píši, že má šablona chyby a posílám obrázek, jak vypadá šablona v praxi. Jestli ji mohou opravit, nebo vyměnit šablonu za jinou, nebo vrátit peníze, že si koupím u nich šablonu jinou. Toto je odpověd´:

English version<br /><br />Dear Dana,<br /><br />You start to miss the entire team, as it is true that your prose translated from Czech to French by a translator Web is still as tasty.<br /><br />Far be it from me to laugh at your level (so to speak) English. After all, I absolutely do not speak, even under torture, Czech.<br /><br />This premise in mind, I can not, as in the previous 23 or 24 emails, only reiterate my proposal to help you solve your problem with our theme, for that can we be able to understand us (this is really not good start ...).<br /><br />I suggest you several options to allow me to do my job as technician:<br /><br />1] Buy rapidly in a good bookstore a method of learning English (I myself learned the basics of this language, which has the advantage to anyone who can make himself understood anywhere in the world with 500 few words and colloquialisms, on the benches of the co llege, as all of Europe at the same time as me) so I can understand you, understand your problem and you understand ... my answers and advice.<br /><br />2] If that fails, return to the library above, and share your method of learning English against a method for the French (in fact we are French by birth and therefore speak our language fluently breast). However, I draw your attention to the difficulties and subtleties of the language of Victor Hugo and Pierre and Marie Curie. If you do not see who is referring me, we are very, very bad start ...<br /><br />I can only advise you on the other, having within my reach no one speaking Russian, a Polish parent, himself married to a Chinese, who had, many years ago, the extra- marital transition with a Czech.<br /><br />In desperation, I'll re-send this message, translated by the good care of my favorite web translator, in the following languages: English, German, Catalan, Russian, Ukrainian and Czech. <br /><br />There, dear Dana, All I can do for you, reminding you still in passing that Fastcreatheme clear in the description of all these products and services, we can help you out in French and English, provided that This is written by someone who speaks that language a little to correct the inevitable errors of translation that commit online translators.<br /><br />Sincerely yours, and you read very soon,<br /><br />Fastcreatheme

Na anglické forum chci také napsat přes překlad. Vždyt´ toto je diskriminace. Neumíš anglicky, nebo francouzsky nemáš nárok na reklamaci a nebudu se s tebou vůbec bavit. Takhe začala druhá světová válka. Diskriminací ŽIDŮ.

Nehledě na to, že se mi toto jednání velmi dotklo. K vůli kádrovému profilu jsem byla ráda, že mne vůbec na střední školu vzaly. V té době byla maminka v nemocnici, tak jsem už měla od srpna brigády, jednu večer přes týden a druhou přes sobotu a neděli. Nějak jsem se uživit musela a zaplatit nájem. A druhou střední jsem už studovala večerně. . Abych si zaplatila soukromé hodiny angličtiny nebo francouzštiny, to mne teda vůbec nenapadlo.

Na PresShopu vůbec neznají dějiny 20. století. Bohužel, vždytˇ to byla i Francie, která nám dopomohla pod Sovětský Svaz.

A Marie Curie, že byla Francouzska ?

Ještě jednou děkuji za odpověd

Dana Langová

Fastcreatheme je firma, co ty šablony dělá. Jsou to Francouzi a to, že píší anglicky je už dost velký úspěch. Nedá se nic dělat, ale bez srozumitelného vyjádření v jednom z těchto jazyků se s nimi nikdo nedomluví. A není to nic nečekaného. Sám mám problém porozumět cizincům, kteří překládají strojově do angličtiny a není to vůbec k pochopení. Můžu říct, že je to opravdu peklo.

Druhá věc. Je to firma, která jen na Addons prodává šablony. Není to PrestaShop a jen PrestaShop může vrátit peníze za věci koupené na Addons. Na ně je potřeba směřovat reklamaci.

Hodně štěstí.