Jump to content

PostDanmark webpack bliver afløst af nyt system


Guest

Recommended Posts

Jeg kan ikke helt blive klog på, om det er Webpack 2 de opdaterer. Det er den der er integreret i PrestaShop (Timpets løsning). Jeg startede også med at bruge Webpack via Post Danmarks hjemmeside, og ja, det var rent ud sagt noget .....

 

Men om de også ændrer på noget, så Webpack 2 skal opdateres, har Timpet sikkert styr på :-)

Link to comment
Share on other sites

Øhhhh. ja.... ???

Det ved jeg ikke. Webpack 2?

Når jeg logger ind på webpack via Post.dk, så kommer jeg ind på en version 8.31.3.

Om det er Webpack eller Webpack2 har jeg ingen andelse om. Men min Webpack aftale med mit nuværende cvr-nr er 4 måneder gammel.

Og det er noget skod. Den virker kun på IE, og er til tider ret ustabeil.

Men vi må jo se, hvad Timpet siger...

Link to comment
Share on other sites

Ja, lad os nu se, hvornår systemet er klar. De har jo lovet forandringer på den front i lang tid.

 

Håber Timpet er klar med et nyt modul, når Post Danmark engang lancerer deres nye løsning.

Link to comment
Share on other sites

Ok, kan så læse, at det nye system er klar og at alle os der bruger webpack nu automatisk bliver flyttet over på det. Øv, nu gik det lige så godt med at printe pakkelabes fra backoffice vha. Timpets modul.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er næsten klar med et nyt modul, jeg afventer lige nogen svar fra PD, og så er jeg igang med live tests hos billigegolfbolde.dk og dressme.dk, så det er meget snart klar. Desværre er det ikke helt ens med det gamle system, så det ser ikke udtil at man kan få pdf labels som nu, men den info kommer selvfølgelig senere.

Edited by Timpet (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har lavet produkt siden og fast prisen på mit modul selvom det ikke er helt færdigt. Man kan taste sin email adresse ind på produkt siden, så får en mail når det er færdigt: http://www.prestatips.dk/shop/da/prestashop-moduler/16-pacsoft.html

 

Det er i øvrigt webpack og webpack 2 der bliver afløst af pacsoft i forbindelse med at PostDanmark fussionere med posten i Sverige og bliver til PostNord AB.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De er desværre tvunget til at købe det nye også, dog vil jeg gerne yde 25% rabat hvis man har købt webpack 2 modulet indenfor 3 måneder fra man køber pacsoft udgaven, hvis man vil gøre brug af den rabat bestiller man som normalt, og sender så efterfølgende en mail til mig, så retter jeg fakturaen og sender en ny. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...