Jump to content

cms website en achterliggend een prestashop combineren


pedes

Recommended Posts

misschien een rare titel, maar ik wil het volgende:

ik heb een website die gemaakt is in cmsms, nu wil ik op een subdomein een prestashop ecommerce creeren.

Maar ik wil ook de mogelijkheid om voorbeeld bepaalde producten (voorbeeld uit 1 prestashop categorie) kunnen tonen op de home van mijn cmsms website.

 

Hoe doe ik dat of is dit totaal niet mogelijk ?

Iemand die hiermee raad weet ?

Of een andere oplossing ?

 

Alvast dank.

Peter

Link to comment
Share on other sites

Dag Peter,

 

Deze vraag heeft eigenlijk niets met Prestashop zelf te maken.

Wat je wilt is blijkbaar op je CMS website een link naar een product (van je Prestashop site) plaatsen. Deze aanpassingen zal je via je CMS systeem moeten doen en daar kunnen we je helaas niet bij helpen.

Link to comment
Share on other sites

Dit heeft toch wel degelijk met prestashop te maken ?

Ik wil niet zomaar een linkje op een cms website zetten, ik wil een categorie die in prestashop bevind eventueel tonen buiten prestashop.

Mijn vraag is kan dit op een eenvoudige manier of is er een andere oplossing ?

Voorbeeld zou ik misschien mijn cms website moeten onderbrengen in Prestashop of is dit niet haalbaar.

 

Prestashop wordt vaak aanzien als aparte site, maar het is toch ook vaak dat ecommerce (Prestashop in dit geval) wordt gezien als uitbreiding op een gewone (soms cms) bestaande site.

Edited by pedes (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Prestashop is geen module die je zomaar toevoegt aan een cms website (forum software) om een winkel te maken. Prestashop is een zeer geavanceerd winkel systeem. Zonder kennis van Smarty tpl files zal het je niet lukken om dit te maken. het is te omslachtig om voor ons uit te leggen hoe dat moet.!

Link to comment
Share on other sites

uiteraard weet ik dat prestashop geen module is en dat dit echt wel geavanceerde techniek is.

 

Maar ik kan dus afleiden uit uw reply dat het wel mogelijk is, maar dat je kennis moet hebben van smarty code om de tpl files aan te passen.

 

Dank voor uw antwoord.

 

Mvg,

Peter

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...