hellabella Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Hej! Är det någon som vet var man får tag i översättningar till e mailen eller om någon har och vill dela med sig, kanske samma sak . Jag skulle vara mer än tacksam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Jag har lagt upp en översättning på http://www.extendus.se/sv.gzip Den är inte komplett, men jag tror att mailöversättningarna är kompletta. Är det bara de du saknar, så packa upp filen och kopiera in den svenska katalogen på rätt ställe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellabella Posted June 30, 2012 Author Share Posted June 30, 2012 Hej, och tack så mycket! Men jag kan inte packa upp filen, jättekonstigt. Jag har försökt med winrar och stuffit men inget fungerar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted June 30, 2012 Share Posted June 30, 2012 Kolla om den här funkar bättre, http://www.extendus.se/sv.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellabella Posted June 30, 2012 Author Share Posted June 30, 2012 Grymt, jättetack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
smasill Posted July 3, 2012 Share Posted July 3, 2012 Om man får trådkapa lite så vill jag också översätta mina mail till svenska, men vart ska jag packa upp dem till.... vad är rätt ställe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted July 3, 2012 Share Posted July 3, 2012 Filerna ska ligga i mails/sv/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
smasill Posted July 3, 2012 Share Posted July 3, 2012 Tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts