Jump to content

[Solved]Geen mail meer van orderbevestigingen.


Recommended Posts

Heb je al gecheckt of die mails in je spam folder terecht zijn gekomen?

Is er soms een probleem met de mailserver van je hosting provider? Kan je uberhaupt wel mails ontvangen en versturen via dat emailadres? Of krijg je nog wel mails binnen van berichten via het contactformulier?

Link to comment
Share on other sites

Dan werkt de contactformulier wel maar niet de bestellingen. Ik heb nu een testbestelling gedaan en ik ontvang ook geen orderbevestiging als klant zijnde.....

 

Edit....de mailtjes worden wel verzonden. Had op verkeerde plaats mailadres gewijzigd. De mailtjes worden gewoon verzonden. Er is dus toch iets mis bij de hoster en ik heb ze al gemaild.

Edited by Peter Pastoor (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Wat is de instelling onder Preferences-->E-mail? Staat daar "Gebruik PHP ()mail functie" aangevinkt?

En op die zelfde pagina kan je een test email sturen. Probeer dat eens naar verschillende emailadressen (dus ook naar een mailadres dat niet van je hosting provider is, bijv. hotmail of gmail adres).

Link to comment
Share on other sites

Het was idd 'Gebruik PHP ()mail functie' Ik heb het nu handmatig gedaan en de instellingen van de hoster gepakt en nu werkt het wel. Hoe zou dit kunnen komen?

 

Geen idee waarom de standaard PHP ()mail optie bij jou niet meer werkt. Maar omdat het blijkbaar eerder wel heeft gewerkt, denk ik dat dit probleem toch echt bij je hosting provider ligt (server configuratie).

 

Nu ja, gelukkig maar dat het nu werkt via de handmatige instelling :)

 

Zou je nog [solved] voor je topictitel willen zetten? Dit doe je door je eerste post te editten (gebruik hierbij de Full editor) en dan de titel aan te passen. Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...