Jump to content

(Kan ikke løses)Få vist antal i varebeskrivelse


korsspang

Recommended Posts

Hej derude

 

Skulle der være en der kan hjælpe mig med dette problem jeg er stødt ind i.

Jeg kunne godt tænke mig at der kommer til at være vist hvor mange stk. der af varen i varebeskrivelsen, (da jeg selv syntes at det kan være irriterende ikke at vide, hvis man gerne vil købe mange og man så nærmest skal starte ved et antal og tælle baglæns, hvis der ikke er så mange på lager som man først havde ville bestille.)

Jeg har været inde og hakke af til at det skal vises og lige meget hvor mange gange jeg har bedt den om at gemme det og opdateret, kommer det ikke frem på den ønskede side.

Skal man evt. hakke det af flere steder - for jeg har kun fundet et sted - og gjort det der.

Edited by korsspang (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg prøvede at følge et link fra et tidligere indlæg da jeg skulle finde force compile. Man skulle starte med at gå i BO så indstillinger og så et punkt jeg ikke har, så måtte stoppe der. Ledte så efter det i alle undermapper under indstillinger men kunne stadig ikke finde det og hvad angår Cache så ved jeg ikke hvad det er.

Er ret ny i det her, så har ikke så meget forstand på dette.

Link to comment
Share on other sites

Underligt, ser ud til, at din installation ikke er gået godt - eller måske har de flyttet punktet i din version. Kan du ikke komme ind på det fra forsiden af BO - i højre side står der noget med komprimering og cache i en infoboks, hvor der er links?

 

Du kan også slette filerne manuelt via FTP: tools/smarty/compile - slet alt indhold undtagen index.php og det samme for cache der også ligger under tools

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ved ikke hvad supporteren har lavet for alle de grønne felter der var på forsiden før er også væk. Dem hvor man kunne gå ind i de forskellige ting så som transport, katalog og vist nok 8 andre også. Kan ikke lige huske om der var 10 emner, men det var deromkring .

De var væk efter at jeg havde fået dem til at ændre min tekst fra "til salg" til " tilbud" da det jo lyder åndsvagt at der står til salg, da det jo ligesom siger sig selv at det er det, når det er en webshop. Så siden da er det andet punkt måske også forsvundet.

Har skrevet til dem for flere dage siden men intet hørt endnu.

 

Det der er mest surt er at jeg har brugt en del på reklame for at den skulle åbne den 1-7-2012. Oprindeligt ville jeg have åbnet den for 1 måned siden, men kunne ikke nå at få den rettet til, så derfor troede jeg at det nok kunne nås inden for 1 måned, men desværre det var ikke nok.

 

Ved jeg er ved at komme ud på et sidespor, men ved efterhånden ikke hvad jeg skal stille op med denne shop.

 

Havde kun hørt om alle de tilfredse der havde en sådan, så derfor var jeg ikke i tvivl om at det var en sådan shop jeg skulle have.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...