Jump to content

Uitlijning klopt niet [Solved]


Recommended Posts

Hallo!

 

Wie zou mij kunnen helpen?

 

Sinds dat ik gisteren live ben gegaan met mijn nieuwe site ben ik tegen het volgende probleem aangelopen: De uitlijning op pagina's waar ook artikelen getoond worden die andere mesen gekocht hebben klopt niet meer.

 

Hier is een link naar een pagina waar dit probleemzich voor doet: http://www.papas-ple...?id_product=350 Jekan duidelijk zien dat de boel een beetje in elkaar gedrukt zit.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Ik heb Prestashop 1.4.7.3

 

Alvast bedankt voor jullie hulp!

 

Groetjes // Egbert

 

:D

Edited by Plectrums (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik had het misschien niet uitlijning moeten noemen maar meer dat de ruimte onder elkaar niet goed is.

Onder de plectrumdisplay worden 3 artikelen getoond de artikelen die ook gekocht zijn door mensen die de plectrum display hebben gekocht, totaan hier gaat het goed.....

 

Helemaal rechts van het 3e artikel staat "30", die zou niet daar moeten staan maar voor "andere artikelen in de zelfde categorie"

Onder "andere artikelen in de zelfde categorie" komen de afbeeldingen van de 30 artikelen, hier gaat het ook mis, de ruimte tussen de tekste en de artikelen is namelijk niet genoeg.

 

Ik hoop dat ik het probleem wnu wat duidelijker heb uitgelegd.

 

Groetjes // Egbert

Link to comment
Share on other sites

Je gebruikt duidelijk een theme van een externe partij en daarom heb je meer kans op hulp als je bij de theme maker aanklopt.

 

Maar ik heb even snel gekeken in de css code waar het mis gaat en een quick 'n' dirty oplossing gevonden.

 

1) Verander in themes/estore/css/modules/crossselling/crossselling.css bij #crossselling_list:

width: 96%;

naar

width: 100%;

 

2) Verander in /modules/productscategory/productscategory.css bij #productscategory:

margin: 2em auto 0;

naar:

margin: 5em auto 0;

 

Je website laadt inderdaad erg traag! Heb je soms nog "Force Compile" aanstaan bij Preferences-->Perfomance?

Link to comment
Share on other sites

Beste AKJV,

 

Yes that's it! Bedankt voor je hulp! Ik heb de aanpassingen (laten) doen door iemand die net wat meer verstand er van heeft als ik ;-)

 

Wat betreft de snelheid: ik had die instelling al goed staan, zou het probleem nog ergens anders kunnen liggen?

Ik ben ook wel van mening dat de pagina's wat sneller mogen laden.

 

Alvast bedankt voor je antwoord!

 

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

@Plectrums

 

Met Firefox 13.0 vind ik je pagina's niet traag laden. Als ik door de verschillende menu's ga en producten bekijk krijg ik ze vrijwel meteen na het aanklikken te zien.

Indien je bij een provider je site host kan bij deze de server een (tijdelijke) vertraging hebben opgeleverd.

Link to comment
Share on other sites

Je site laadt nu een stuk sneller (gebruik ook FF 13). Dus zal wel een tijdelijk probleem zijn geweest bij je hosting provider.

 

Zou je nog [solved] voor je topictitel willen zetten? Dit doe je door je eerste post te editten (gebruik hierbij de Full editor) en dan de titel aan te passen. Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...