Jump to content

Shop voor drukwerk


europro12

Recommended Posts

Ik wil een online winkel gaan starten waar drukwerk aangeboden wordt. Mijn probleem is dat ik geen template kan vinden dat aansluit bij het product.

 

In feite is het een product in verschillende uitvoeringen (briefpapier, flyers, visitekaartjes, folders). Vervolgens is dit in verschillende afmetingen en aantallen. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een template dat hiervoor geschikt zou zijn? Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

Als je toch een nieuwe winkel wilt opzetten dan kun je kijken naar Prestashop versie 1.5, nog niet stabiel maar dat zal ook niet al te lang duren (hoop ik).

In versie 1.5 zit een standaard template waarmee je al je gevraagde zaken kunt uitvoeren. Deze template komt overeen met de template prestashop_new in versie 1.4

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

We kunnen altijd praten Wilko. Ik weet niet of ik hier een emailadres neer mag zetten maar waag het erop. Als dat niet goed is zal de moderator het ongetwijfeld weghalen. Mijn email is europroducerATgmail.com.

 

Ik vind het geen probleem dat je je emailadres vermeldt, het gaat tenslotte om een mogelijke samenwerking tussen Prestashop gebruikers en dat juich ik alleen maar toe :)

Maar waarschijnlijk is het beter dat jullie via PM (of email) de zaken verder afhandelen, daarmee wordt zo min mogelijk prive gegevens publiekelijk prijsgegeven en daarnaast gaan dit soort zakelijke overeenkomsten ons ook niets aan, hoewel ik persoonlijk wel benieuwd ben wat het uiteindelijke resultaat zal zijn :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...