Jump to content

contact info & Vertalling


Recommended Posts

Hallo hallo,

 

Ik zit al enkele dagen met 2 probleempjes en ik weet het niet meer.

 

Ik wil graag wat vertalen maar als ik op het vlaggetje klik krijg ik een foutmelding dat dit niet kan ivm met de instellingen van mijn provider. Nu wil ik dit handmatig doen. Kan dit??

 

En als ik een kvk nummer invul bij tools / stores en dan de winkel worden deze niet zichtbaar.

Ook niet als ik de invul bij preferences / contact information.

Moet ik dit ergens instellen?

 

Alvast bedankt!!!

Link to comment
Share on other sites

Versie: PrestaShop™ 1.4.7.0

 

 

Foutmelding:

Waarschuwing, uw hosting provider gebruikt voor PHP de suhosin patch, deze beperkt het maximaal aantal te verzenden velden in een formulier tot een bepaalde limiet: 1000 voor suhosin.post.max_vars. 1000 voor suhosin.request.max_vars. Vraag uw hosting provider om de suhosin post en request limiet ter verhogen tot

4884

minimaal. of wijzig het taalbestand handmatig.

Edited by oebiedoebie (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

@oebiedoebie

 

Je zou dit kunnen proberen:

  1. Maak een file "php.ini" in je admin directory.
  2. Voeg deze code in "php.ini" die je net gemaakt hebt:

suhosin.request.max_vars = 5000

suhosin.post.max_vars = 5000

suhosin.get.max_vars = 5000

suhosin.cookie.max_vars = 5000

 

Als dit niet werkt kun je nog bij je provider informeren, maar meestal staan ze de verhoging van de limieten niet toe vanwege veiligheidsredenen.

 

Een andere manier is al je modules uitschakelen en een voor een de modules weer inschakelen, vertalen en weer uitschakelen en de volgende module inschakelen.

Edited by Telesight (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

@oebiedoebie

Wat versta je onder handmatig?

 

Je kunt op je server bijvoorbeeld de admin.php "handmatig" aanpassen, echter nieuwe vertalingen kun je niet maken omdat ze niet getoond worden ...

Je zult in je winkelachterkant moeten wezen voor de vertaling van Engels naar Nederlands, in de winkelachterkant zie je wel de Engelse tekst.

 

Je kunt ook nog per module vertalen zoals ik heb aangegeven.

Edited by Telesight (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Meerdere hosting providers leggen deze limiet, ik heb bij de een er wel last van en de ander niet.

Prestashop zal hier op in moeten spelen want steeds meer mensen krijgen er last van.

Het hele vertaalgedeelte moeten ze trouwens bij Prestashop aanpakken zodat er makkelijker een centraal Nederlands taalpakket beschikbaar komt. Het huidige officiele vertaalsysteem is niet bepaalt handig.

Link to comment
Share on other sites

Klop de providers leggen het bij de software maker neer , en gelijk hebben ze ivm risico's

 

Overigens is het al een stuk beter doordat nu alleen de geïnstalleerde modules meegenomen worden in de vertaling

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...