Jump to content

404 error na klikken op winkelmand van het nieuwe prestashop thema


Recommended Posts

Beste,

 

Ik heb het nieuwe default prestashop thema gedownload en geïnstalleerd.

maar als ik bovenin op winkelmand klik krijg ik een 404 error page!

 

iemand enig idee hoe dit komt?

 

ook zou ik graag een "vast" winkelmand block willen hebben. De winkelmand die ik nu heb komt alleen te voorschijn als je met je muis boven in de pagina gaat staan. Is hier een module voor die samenwerkt met het nieuwe thema?

Link to comment
Share on other sites

Er lijkt dan iets niet goed te gaan met de redirect van je links. Opnieuw .htaccess genereren kan wellicht helpen (onder Tools-->Generators).

 

Als je weer een vast winkelwagenblok wilt, dan kan je de nieuwe winkelwagen module ([Prestashop New Theme] Cart block v1.2 door PrestaShop) uitschakelen en de oude versie (Winkelmand v1.2 door PrestaShop) weer inschakelen. Deze modules vind je in de Front Office features sectie van je modules.

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor je reactie.

 

het opnieuw genereren van de .htaccess heeft helaas niet geholpen :(

 

Ik heb wel mijn oude winkelmand weer terug:D

Alleen zou ik graag de tekst iets langer willen hebben als dat kan?

de tekst stopt ongeveer in het midden van de kolom, dus de ene helft is tekst, en de andere heft is leeg.

 

Ik denk dat de module de instellingen van het oude thema gebruikt en volgens mij heeft dit nieuwe thema bredere kolommen :huh:

In welk bestand zou ik moeten zijn om dit aan te passen? als het mogelijk is natuurlijk.

 

(ik wou een afbeelding van de winkelmand toevoegen om te laten zien wat ik bedoel, maar geen enkele extensie is toegestaan?)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...