Jump to content

4 gode råd til at gøre din Prestashop hurtigere


prestadevelop

Recommended Posts

Tak for den guide.

2 af punkterner er allerede standard i installatationen.

 

Den med billederne er korrekt.

 

I min version den med aktiver CCC anderledes.

 

Een ting er en vejledning, Det jeg savner er HVORFOR!

 

Du har formentlig ret i det, du skriver. men...

Link to comment
Share on other sites

Hej Pertho,

 

Tak for din kommentar.

 

Du har helt ret i at det er standard i installationen, men såfremt at man har været i gang med at opdatere på shoppen, sætte nye moduler op, teste nyt logo etc. Ja, så har man højt sandsynligt haft slået dem fra for at få disse opdateringer til at være synlige med det samme.

 

Grunden til at jeg har taget punkterne med, er at jeg ved f.eks de to første, gang på gang, får henvendelser fra folk med Prestashop, der ikke kan forstå at den kører så langsomt og så viser det sig, at dem der har hjulpet dem med at sætte den op, har glemt at slå disse indstillinger tilbage til dér, hvor de burde være.

 

Så grunden til at jeg har skrevet dette er den, at jeg mente det var på tide, at folk kunne finde svaret ved en søgning på Google eller her i forummet, da det er nogle meget simple ting der hurtigt kan rettes til :)

 

Mvh.

Kristian

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg vil godt advare mod minify-html det er ikke alle servere der kan klare presset.

 

Da jeg har mange rigtig mange linier i ps_product_attribute_combination der skal hentes ved visning af et produkt, får minify-html min hosts(one.com) server til at brokke sig.

Fatal error: Allowed memory size of 67108864 bytes exhausted (tried to allocate 547322 bytes) in ________________________/tools/minify_html/minify_html.class.php on line 70
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...