6772 Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 installerade watermark modulen men har nu ångrat mig vill inte ha det längre så jag har avinstallerat men watermark är fortfarande kvar på kategori bilderna. Hur gör man för att bli av med det smidigast? Hoppas på snabbt svar eftersom det närmar sig deadline. Tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrzoom Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Jag gissar på att du kan gå in i Preferences > Imges och generera om dom bara, så borde det nog lösa sig Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Ev, forcera en kompilering efter du har omgenererat bildern.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
6772 Posted June 19, 2012 Author Share Posted June 19, 2012 Mrzoom: Tack snälla du är en ängel vad smidigt det var. [email protected]: Ev, forcera en kompilering efter du har omgenererat bildern.... Förstår inte riktigt hur vet man om man måste göra detta och hur i sådana fall? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Om det fungerade behöver du inte, men i vissa fall tar det en stund innan förändringar slår. Då kan man forcera att den kör igenom förändringar; Backoffice -- Preferences -- Performance Välj - Tvinga Kompilering - Ja Cache - Nej Tills ändringen skett och ändra sedan tillbaks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts