Jump to content

blocklayered navigation module niet zichtbaar in FO [Solved]


Recommended Posts

Goedendag,

 

Ik probeer al een tijdje de "blocklayered navigation" module aan de praat te krijgen maar helaas tevergeefs. Ik kan wel instellen welke categorieën en features ik er in wil hebben maar ze zijn niet zichtbaar op de homepage.

 

Bij BO>modules>positions staat de module gehaakt het linker blok. dus dan zou die zichtbaar moeten zijn toch?

 

ik heb al heel wat afgezocht op internet maar ik kom er maar niet uit. ik hoop dat een van jullie enig idee heeft om dit op te lossen.

 

PS versie 1.4.8.2

Blocklayered v1.8.5

 

 

gegroet,

Benjamin

Edited by benna (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Heb je alle indexes en caches wel gegenereerd (bovenste deel van deze module configuratie)?

 

Verder zijn de filter opties niet zichtbaar op je startpagina maar alleen op pagina's van (geselecteerde) categorieen.

Link to comment
Share on other sites

Ja ik had wel alle indexes en caches gegenereerd.

Maar ik dacht dat je de filter optie meteen op je homepage al zou zien, dus vermoede ik dat hij het niet deed! :blink:

maar je moet eerst een categorie selecteren (best wel logisch) en dan zie je de filter.

 

bedank :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Graag gedaan :)

 

Zou je nog [solved] voor je topictitel willen zetten? Dit doe je door je eerste post te editten (gebruik hierbij de Full editor) en dan de titel aan te passen. Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...