Jump to content

[LØST].htaccess vil ikke blive dannet?


LMS79

Recommended Posts

Hejsa, har fået et nyt problem - muligvis pga. jeg har rodet med sproget i BO.

 

Mine 404 fejl bliver ikke længere sendt til forsiden som tidligere. Nu kommer den bare frem med siden ikke findes. Den viser godt nok inde under "sider der ikke kunne findes" i BO hvilke der fejler og URL omskrivningen med pæne url'er virker også.

 

Jeg har prøvet at slette .htaccess fra roden og trykke genere ny, men der kommer ikke nogen ny fil?

 

Herefter opdatere jeg til nyeste Prestashop - dog uden det hjalp.

 

Har prøvet at slå "Brugervenlig URL" fra og genere ny .Htaccess fil og tilbage igen. Intet hjælper.

Benytter Meebox som udbyder.

 

Selvom jeg kopierer min backup af filen ind virker det hellere ikke.

 

Nogen som har en ide?

Edited by LMS79 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Måske er det en fejl i nyeste version (også). Efter min opgradering til version 1.4 fik jeg meget underlige resultater i Google Webmaster tool - sider der ikke fandtes (og aldrig havde været der) blev indekseret. Det er som om PrestaShop selv genererer sider, som har mærkelige URLs. Jeg fik så godt nok en 404-side, men havde vildt mange sider der ikke virkede. Løste problemet med duplicatecontent modul, der sender til forsiden (ikke optimalt, men bedre end google støder på sider den ikke kan bruge til noget).

 

Nå, men det er ikke dét der er dit problem - jeg tror blot, at der er massive problemer i version 1.4 og frem med redirects af sider (og selvopfundne URLs). Prøv evt. at tjekke bugtracker øverst på siden.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...