Jump to content

Problem med installering af nyt Quickpay modul 3.1 [Løst]


Aupino

Recommended Posts

Hej så lige at der var kommet et ny quickpay modul version 3.1 og det skulle jeg da lige prøve at installere.. men allerede ved upload af zip filen får jeg en hel masse fejlmeddelser.... og modulet fungere heller ikke.. får i andre også det hvis i prøver?

 

Afinstallerede så igen.. og installerede version 2.4 igen.. og det fungere... fint.

Edited by Aupino (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg har samme problem, men prøvede den på min testshop først ;-)

 

problemet er at det meste af BO/Modules bliver overfyldt med denne linie

 

Warning: key_exists() expects parameter 2 to be array, null given in /home/tullesbl/public_html/shop/classes/AdminTab.php on line 224

 

Håber det kan hjælpe.

 

Arne

 

PS 1.4.7.0

Edited by hansen.lund (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Den giver ukendt arkiv type.. ved hurtig installation i bo. prøver lige i morgen at installere den manuelt via ftp og ser om det hjælper.. men havde også same type vejl som hansen.Lund. men selv om jeg da godt kunne komme ind i konfiguration, og indstille den ville den ikke vise quickpay som betalings mulighed. og så var der alle de fejl som bla også sås på kortlogo på forsiden.

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke om det kun er mig, men kan altså ikke få version 3.1 eller 3.1a til at fungere.. kunne rigtig nok fjerne fejlmeddelserne med den nye quickpay.php fil men betalings muligheden vil ikke vises ved kassen. selv om alle indstillinger er som normalt.. skal lige siges at jeg bruger OPC modul. Har ingen problemer med 2.4 og den fungerer jo også godt nok.. så holder mig bare til den.

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Prøvede at køre force Compile.. men havde godt nok ikke deaktiveret Cache... må prøve igen her i weekenden.

Napz har du installeret den på shop hvor du også bruger OPC Modulet? Hvis tilfældet må det jo være noget lokalt ved mig.

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Prøvede at køre force Compile.. men havde godt nok ikke deaktiveret Cache... må prøve igen her i weekenden.

Napz har du installeret den på shop hvor du også bruger OPC Modulet? Hvis tilfældet må det jo være noget lokalt ved mig.

 

Aupino

 

Yes den kører med det købte OPC modul.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...