Jump to content

[solved] Aanpassen "Featured Products"


Mrkdd

Recommended Posts

Hallo,

 

Op mijn testdomein kan ik via homefeatured.tpl gewoon de tekst "Featured products" aanpassen,

echter krijg ik dit niet voor elkaar op het domein waar de shop staat.

Ook via de backoffice/vertalingen lukt het niet.

 

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

 

Bedankt!

 

Grt

Mark

Edited by Mrkdd (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Bedoel je dat je de tekst in de code van homefeatured.tpl zelf wilt aanpassen? Heb je wel een Force compile gedaan?

 

En hoe bedoel je dat het niet lukt om het via de backoffice te doen? Kan je de tekst niet vinden in de vertaalopties of zie je geen effect wanneer je iets vertaalt?

Link to comment
Share on other sites

Wil Inderdaad de tekst zelf aanpassen, Force compile net gedaan, helaas zonder resultaat.

 

Via de backoffice kan ik de tekst wel vinden in de vertaalopties van de modules, maar als ik deze aanpas dan verandert er niets aan de tekst.

In dezelfde omgeving ook "cart" en "view" vertaald, maar die werken wel gewoon. (cash en cookies van de browser zijn gewist)

 

Het vreemde is dat het dus op het testdomein wel werkt!

 

Testdomein: http://www.test.discgolfwebshop.eu/nl/

Domein: http://www.discgolfwebshop.eu/nl/

Link to comment
Share on other sites

Ik neem aan dat je Force compile i.c.m. page refresh in je browser hebt gedaan?

 

Ik neem aan dat je testinstallatie en de echte installatie op dezelfde server draaien?

 

Je gebruikt een custom theme, dat betekent vaak dat bij de module vertalingen helemaal onderaan de vertaalopties specifiek voor jouw theme staan. Heb je de vertalingen wel in die sectie uitgevoerd en niet per ongeluk bij de module vertalingen van de standaard theme?

 

Toch, als je exact dezelfde handelingen uitvoert als wat je op je testinstallatie hebt gedaan dan moet dit ook voor je live shop werken...

 

Tot slot misschien een overbodige vraag: heb je wel ingelogd op de BO van je live shop en niet per ongeluk die van je testinstallatie? :)

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad, ergens halverwege stond er nog een vertaling verkeerd, stom zeg...

Ik al zoeken in de file rechten, .tpl bestanden en dergelijken...

 

De grootte van de letters, is dat aan te passen trouwens?

 

Bedankt voor het meedenken!

Link to comment
Share on other sites

Al doende leert men :)

 

Alles is aan te passen. Een aantal modules hebben hun eigen css file maar de homefeatured module niet, dus je zult dit soort aanpassingen moeten doen in global.css.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...