Jump to content

[LØST]Relaterede produkter modul


jombo66

Recommended Posts

Vi har på forsiden "Fremhævede varer" modulet.. og vi vil gerne have et ligende modul på produktsiden med "relaterede varer"

 

Har søgt det meste af aften efter en, men kan ikke finde en.. Håber der er en af jer, der kender et sådan modul og vil smide et link til det ;-)

Edited by jombo66 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det er indbygget i PrestaShop. Du skal selv på hver vare nederst angive, hvad den relaterede vare er. Placeringen er ikke videre hensigtsmæssig, da den vises i et faneblad, men dette kan du ændre på ved at hente det gratis modul, som hedder productaccessories (eller noget i den dur). Du kan se det i funktion på min side www.jojoba.dk.

 

Der er også et modul til "andre kunder købte også" som hedder Krydssalg (kan ikke lige huske det eksakte navn på engelsk). Her vises listen nederst på siden under varen - dette kan du også se på min side.

Link to comment
Share on other sites

Det er indbygget i PrestaShop. Du skal selv på hver vare nederst angive, hvad den relaterede vare er. Placeringen er ikke videre hensigtsmæssig, da den vises i et faneblad, men dette kan du ændre på ved at hente det gratis modul, som hedder productaccessories (eller noget i den dur). Du kan se det i funktion på min side www.jojoba.dk.

 

Der er også et modul til "andre kunder købte også" som hedder Krydssalg (kan ikke lige huske det eksakte navn på engelsk). Her vises listen nederst på siden under varen - dette kan du også se på min side.

 

kan du fortælle lidt nærmer hvor jeg kan finde den der "productaccessories"..

Link to comment
Share on other sites

Prøv Google - sådan finder jeg de moduler jeg skal bruge;-) og hvis du søger på præcis det du skrev ovenfor - kombineret med PrestaShop - er du helt sikkert på rette vej. Beklager, jeg er en meget hjælpsom person, men jeg kan umuligt komme med en URL til alt - sådan er OpenSource verdenen, man søger, læser og lærer (og er man rigtig flink, så deler man af sin viden her på forum).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...