Jump to content

Meebox og CCC - Smarty


jombo66

Recommended Posts

Jeg har siddet og læst her i forumet og kan ikke rigtig blive klog på om man kan bruge de 2 funktioner man finder under: Bagkontor > Opsætning > Performance.... Smarty og CCC, når man ligger på en pro hotel ved Meebox..

 

Håber der er nogen af jer, som har jeres prestashop liggende ved dem.. som ved om jeg kan slå det til eller ej...

 

Med de bedste ønsker om en forsat god dag..

 

Newbie Jesper

post-365394-0-57398100-1338592239_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Nej, du kan ikke bruge Memcached hos Meebox. Det er ikke installeret, og de siger selv, at de har et andet system, der virker bedre!

Jeg har slået cache til under "Smarty", men slået fra under "Caching" nederst på siden, det fungerer udmærket.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også advarslen og bruger 1.4.6.2, men jeg tror den bliver stående, indtil memcached er installeret, for at gøre opmærksom på, at det skal installeres før memcached kan bruges

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Hvad med seo venlig URL, er der nogle af jer der har problemer med dem??

 

Når jeg slår det til, er det som om der huskes nogle bestemte varianter i url'en så det ser ud til at der kun findes dem. Altså der vælges automatisk nogle varianter i layered navigation også nogle gange selvom de varianter slet ikke findes i den kategori man har valgt.

Derfor får man ikke alle produkter at se, eller nogle stede slet ingen produkter.

 

Giver det mening og er der nogen der har oplevet det??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...