Jump to content

Nieuwe webshop online!


Mrkdd

Recommended Posts

Gefeliciteerd met het live gaan van je webshop!

 

Die link in je post klopt niet: ik ga dan naar test.discgolfwebshop.eu/nl/. Maar als ik de url copy/paste dan kom ik wel op je live shop uit. Je webshop ziet er wat simpel maar wel duidelijk en overzichtelijk uit. Ik denk dat het mooier is als je "welkom, aanmelden" goed uitlijnt met "Uw account" en "Winkelwagen" opties bovenin. Tenminste, in Firefox gaat dit niet goed. Verder moet je nog wat meer teksten vertalen in het Nederlands. Ik zie o.a. "More info", "reduced price", "tax incl." e.d staan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Achja... ik had inderdaad de link van mijn testdomein in de post geplakt, en toen aangepast door te deleten, wat natuurlijk niet werkt...

 

Simpel en eenvoudig was wel wat ik in gedachten had dus dat is goed op zich ;)

Goed punt van de vertalingen en de uitlijning, ik ga daar eens mee stoeien.

 

Bedankt voor je feedback!

Link to comment
Share on other sites

Ben het helemaal eens met AKJV

ziet er eenvoudig uit maar geeft een opgeruimd gevoel (daarom heet die template ook Clean and Simple :)

 

zo'n overvolle webwinkel die opent en je ineens niet meer weet waar je moet klikken omdat je overdonderd wordt is ook niks

 

vind dat je goed gebruik heb gemaakt van die template..

 

wat ik persoonlijk ook iets minder vind is dat het euro teken achter de prijs staat

 

voor de rest heb ik niks op aan te merken

Link to comment
Share on other sites

Thanks Maconi!

 

Dat euro teken achter de prijs heb ik al vaker gehoord inderdaad. Eens kijken hoe ik dat aan kan passen.

Clean and simple theme werkt erg goed voor mij, een van de beste gratis themes wat mij betreft.

Voor de liefhebbers: Theme is hier te vinden http://www.prestastyle.com/

Goede ondersteuning ook, had een vraag verstuurd naar de ontwikkelaar en vrijwel direct antwoord, 2 dagen later was het probleem verholpen. (ging om een compile fout van featured products in IE)

 

Groet Mark

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...