Jump to content

[Solved] Klant kan niet inloggen


Madeliefke

Recommended Posts

In de afgelopen weken heb ik herhaaldelijk mailtjes van klanten ontvangen die aangaven niet te kunnen inloggen.

 

Indien dan maar het wachtwoord wordt opgevraagd en opnieuw wordt geprobeerd lukt dat helaas ook niet.

 

Echter als ze dan als gast willen inloggen krijgen ze de melding dat het e-mailadres al bestaat. De klant kan dus alleen met een ander adres opnieuw een bestelling plaatsen. Heel vervelend.

 

Wie weet waar dit aan ligt (er van uitgaande dat klant de juiste gegevens in vult)?

Edited by Madeliefke (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Is er iets aan je webshop veranderd waardoor deze problemen zijn ontstaan?

Heb je bijv. prestashop geupdate of nieuwe modules geinstalleerd?

Meestal ontstaan dit soort problemen niet uit het niets namelijk...

Link to comment
Share on other sites

Sowieso doen wij geen updates ivm de vele aanpassingen die zijn doorgevoerd.

 

En nee, m.u.v. het inschakelen van Sofort Banking en MrCash zijn er geen modules geïnstalleerd, danwel aangepast...

 

Ben ook benieuwd of er niet meer zijn die dit probleem wel eens gehad hebben.... Inmiddels weet ik van 9 klanten (die dus graag weer wilden bestellen) dat het ze niet lukt in te loggen.

Link to comment
Share on other sites

Off topic:

Het lijkt erop dat er zo geen oplossing komt, mijn aanbod geld echter nog steeds.

Plaats je antwoord dan ff! Opnieuw reageren is een beetje zinloos zeker na de eerdere antwoorden van topic starter gelezen hebt en acquisitie niet op prijs wordt gesteld.

 

On topic:

Heb je de klant perongelijk verwijderd met als optie dat deze niet meer opnieuw geregistreed kan worden?

Klant verwijderen uit de DB en opnieuw proberen?

Edited by Smiles (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Dank voor je reactie @Telesight. Nee, nog niet. Zal mijn man vanavond even vragen dat te doen, met de juiste benamingen in het Engels... Hij heeft de site voor mij gebouwd en ook al gekeken wat het zou kunnen zijn; echter nog niet het probleem kunnen vinden.

 

En klanten verwijderen die ook niet meer mogen inloggen heb ik nog niet gedaan (niet nodig geweest).

Link to comment
Share on other sites

Waar wij overigens een paar weken geleden wel 'last' van hebben gehad is dat 'Msn-bots' steeds winkelmandjes aan het vullen was. Uiteindelijk heeft mijn man een aantal IP adressen geblokkeerd. Weet niet of dit ermee te maken heeft.

 

Ik heb 1.4.1.0.

Link to comment
Share on other sites

@Madeliefke

Als ik moet helpen met engelse begrippen dan hoor ik het wel. Stuur maar een pm en dan componeer ik wel een vraag ... gratis :D

Als ze hebben gerommeld met je database dan wordt het wat lastiger, dat vraagt wat meer kennis dan alleen een winkel kunnen aanpassen.

 

Bijwerken naar een nieuwere versie is een optie, let wel versie 1.5 is "bijna" stabiel, deze versie zou je dan ook in overweging kunnen nemen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...