Jump to content

[LØST] Kategori blok.. underkategorier eller "dropdown"


jombo66

Recommended Posts

Hej ;-)

 

Har søgt og søgt men kan ikke finde et modul eller en anden måde, hvor jeg kan oprette kategori link, så de står stillet op som vi har på http://www.billiggro.dk nu..

 

Eller hvor der kommer en "dropdown" med kategori link, når man klikker på den..

 

Er der nogle af jer gode mennesker herinde der kender et modul eller eller hvordan man kan lave det ?

 

Bruger PS version 1.4.8.2

Edited by jombo66 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Nogle gang er det så let og logisk.. at man ikke kan finde ud af det som Newbie... Nu mangler jeg bare lige og finde ud af hvordan man får der til at stå "løst" ud for denne "topic"

 

Med de bedste ønsker om at alle må have en rigtig god dag...

Link to comment
Share on other sites

Kik 2-3 topics længere oppe, så finder du opskriften på, hvordan du sætter [LØST] foran teksten.

 

Men hvad var løsningen? Det er god kutume at skrive.

 

Ikke fordi jeg ikke ved det, men jeg synes at du selv skal skrive det.

Link to comment
Share on other sites

God kutume.. er godt ;-)

 

Målet var og lave en kategori boks, der lignede den på Billiggro eller en dropdown kategori.. dropdown kan har jeg ikke lige fundet en løsning på..

 

Men en løsning der ligner den kategori, der er på Billiggro, fandt jeg ud af..

 

1: I bagkontor går man til "Moduler" og der vælger man "Forkontor funktionalitet" og under den finder man "Kategorier blok" og under "konfigurer" fravælger man Dynamisk...

 

2: Når man har lavet de underkategorier i kategori "Forside" man vil have... Så klikker man på den "Forside kategori", som man vil have en underkategori i...

 

3: Der laver man så den underkategori... og ja så har man noget der ligner det vi har på billigro i dag

 

Livet er skønt, når noget lykkes for en ;-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...