Jump to content

Problemer med varer i kategori i FO men ikke i BO


Homeshop.dk

Recommended Posts

Hejsa

 

Efter opgradering til 1.4.7 har jeg lidt problemer med at der vises varer under en kategori i FO men de vises ikke i BO under kategorien

Det er lidt noget øv - jeg vil gerne kunne få dem væk fra kategorien hva gør jeg ?

 

Se vedhæftede billeder

Billede 1 er fra BO i kategorien

 

Billede 2 er fra Front office

 

I dette tilfælde er vises en masse tilbehør til plænetraktorer i kategorien plænetraktor det skal ikke være sådan det er meget uoverskuelig

 

Nogle der har oplevet det samme eller er klog nok til at guide mig hen på hvad vi skal

 

Thomas

 

EDIT billeder vedhæftet men det virker vist ikke helt så her er links også

www.homeshop.dk/picimport/have1.png

www.homeshop.dk/picimport/have2.jpg

post-36447-0-46439100-1337191971_thumb.png

post-36447-0-55276500-1337191979_thumb.jpg

Edited by Homeshop.dk (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

I shoppen har du et menupunkt der hedder Havetraktor tilbehør. Man må næsten formode, at der under opgraderingen er sket en sammenblanding af de to kategorier på en eller anden måde. Jeg har ikke selv oplevet dette, men jeg tror, jeg ville starte med at tjekke id'er i databasen og kigge efter sammenfald i id'erne. Dog undrer det mig, at der bliver holdt styr på det i FO

Link to comment
Share on other sites

Det er underligt, for det virker jo godt i din kategori med Gynger & rutchebaner - Gynger - Tilbehør gynger. Jeg kan kun lige komme på to ting: I kategorien med Havetraktor starter undermenuer begge med "Havetraktor" i modsætning til Gynger...hvor der er byttet om på rækkefølgen af ordene (men det kan du jo hurtigt teste ved at oprette en nye subkategorivare til gynger). Og så ville jeg kigge i databasen for at se, om der er forskel på den måde de to underkategorier står på.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...