Jump to content

[solved] Kan niet inloggen aan backoffice na verhuizen


Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben nieuw hier op het forum, mijn naam is Mark den Dubbelden.

Sinds kort met Prestashop bezig, wat me erg goed bevalt.

 

Helaas loop ik wel tegen een probleem aan.

Ik heb een shop lokaal gebouwd en vervolgens via FTP verhuisd naar mijn domein.

Database is geimporteerd, settings.inc.php is aangepast (op de juiste manier, denk ik!)

en als ik nu in mijn browser naar de admin ga krijg ik het log in scherm voor de backoffice. So far so good.

Als ik echter inlog gebeurt er niets... De pagina laadt opnieuw en ik krijg weer het inlogscherm.

 

Ergens vergeet ik iets, maar wat?

 

Alvast hartelijk dank!

Edited by Mrkdd (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Dag Mark en welkom op het Prestashop forum.

 

Je probleem komt vaker voor en ligt meestal aan de cache van je browser. Dus leeg de cache/cookies van je browser of test het even in een andere browser.

Link to comment
Share on other sites

Ook al een andere browser geprobeerd?

 

Lees anders even deze topic waarin ik de stappen uitleg hoe je van de ene naar een andere domein verhuist:

http://www.prestashop.com/forums/topic/159870-hele-webshop-kopieren-naar-een-ander-domein/

 

Mocht je er nog steeds niet uitkomen, dan wil ik best wel even proberen in te loggen in je backoffice. Dan moet je me de link en logingegevens geven via PM

Link to comment
Share on other sites

Andere browser ook geprobeerd inderdaad, zonder resultaat.

Ik had je stappenplan inderdaad al gevonden en gevolgd.

 

Ik ga morgen gewoon even opnieuw beginnen, even het domein leeggooien ,alles opnieuw uploaden volgens je stappenplan, misschien is er wat misgegaan.

 

Bedankt voor het meedenken in elk geval!

Link to comment
Share on other sites

Helaas, zelfde issue....

Heb er veel over gelezen inmiddels, veel mensen hebben dit probleem inderdaad...

Cookie.php aangepast, login.php nagelopen maar ook geen resultaat.

Bah!

 

Nog iemand een idee?

Link to comment
Share on other sites

Net nog even een nieuwe installatie gedaan, dit werkte wel gewoon en kan gewoon inloggen aan de backoffice.

Tevens via de installatietool alle mappen nog een keer nagelopen op rechten, maar helaas nog steeds zonder resultaat.

 

Zou het mogelijk zijn lokaal een backup te maken van de site, een verse install te doen op de webserver en dan de database + de backup van de shop te uploaden?

 

Bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Mooi dat je zelf het probleem hebt weten op te lossen.

 

Topic mag inderdaad op "solved". Dit doe je door je eerste post te editten (gebruik hierbij de Full editor) en dan de titel aan te passen en er [solved] ervoor te zetten. Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...