Jump to content

Automatische incasso


Recommended Posts

Hallo mensen,

 

Ik ben op zoek naar een module of andere oplossing waarmee ik de klant kan laten betalen via automatische incasso. Ik gebruik PS 1.4.7.3

 

Ik heb al het forum afgezocht naar oplossingen, maar het blijkt niet iets te zijn dat veel mensen gebruiken. Een enkele keer kwam de vraag naar boven, maar alles liep naar een "dead end".

 

Er werd ook al eens opgemerkt dat dit makkelijk te realiseren is door een andere module aan te passen, maar ik ben niet zo sterk op het gebied van php en de werkelijke structuur van PS.

 

Ook zou er op een Franse site "Prestatools" zoiets aanwezig zijn, maar deze is inmiddels denk ik ook niet meer aanwezig. Ik kan hem in ieder geval niet vinden. Of mijn Frans is gewoon niet best. ^_^

 

Is er iemand die mij op de goede weg kan helpen door me te wijzen naar een oplossing of Module die lijkt op wat ik wil?

 

Jullie zijn mijn laatste hoop :(

 

Alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Misschien moet je eens een payment provider contacteren of zei dit kunnen/ondersteunen.

Denk aan sisow

 

Helaas is dit geen optie, al wel eens aan gedacht, maar er mogen geen extra kosten worden gemaakt. De klant is een stichting en het moet allemaal low-budget.

 

Zij hebben een contract hiervoor bij de ING, samen met iDeal advanced. Dit was geen probleem, mogelijkheden genoeg.

Link to comment
Share on other sites

En wat zegt ING dan.

Heb je daar al verder contact mee gehad.

 

Die bieden verder geen (technische) ondersteuning voor het implementeren van automatische incasso binnen een webshop.

Het is dan ook niet (net als iDeal) specifiek bedoeld als elektronisch betaalmiddel.

Link to comment
Share on other sites

Niemand die me dus in de goede richting kan sturen?

 

In principe is een betalingsmodule waarbij men een rekeningnummer op kan geven al voldoende!

Alleen zou ik zelf dan niet goed weten hoe dat rekeningnummer dan verwerkt moet worden in de bestelling, zodat daar ook een bedrag af geschreven kan worden.

Link to comment
Share on other sites

in principe zou dat kunnen, maar ik weet niet hoe ik de overschrijving module kan aanpassen zodat men een rekeningnummer kan invoeren. Vervolgens zou dat rekeningnummer ook moeten worden verwerkt, zodat het in de ordermail naar de shopeigenaar vermeld staat.

 

In principe zou dat volstaan.

 

Jij een idee hoe ik die dan kan aanpassen?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
×
×
  • Create New...