Jump to content

(LØST) Hvem kan hjælpe med at implanterer tracing til: TradeTracker?


Alex_Hansen

Recommended Posts

Hejsa kære Prestashop-eksperter :-)

 

Håber der er nogen der kan (og vil) hjælpe mig med at opsætte tradetracker på min Prestashop.

Jeg er absolut ikke expert, men har virkelig prøvet at sætte mig ind i det, men jeg kører desværre fast.

 

Please help :-)

 

 

Med Venlig Hilsen: Alex Hansen, Sportspower.dk

Edited by Alex_Hansen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej Igen - Well... Det ser ud til at jeg har klaret implanteringen uden hjælp fra 3. mand :-)

Det lykkedes (til sidst) med brug af PrestaDyr's (Kjeld) modul affiliatetracking_0.2.zip, selvom jeg skød "lidt" i blinde, så har jeg da ramt så meget rigtigt at både ordreID og beløb nu kan aflæses korrekt. Dermed er trackingen brugbar.

 

Men så melder næste problemstilling sig jo:

Jeg skal leverer PRODUCT FEEDS på de enkelte produkter.

Er det noget, der findes noget automatik til at udrette, eller er det muligvis allerede en del af Prestashop?

 

Jeg har følgende info herom:

 

 

The product feed file must contain the following fields (CSV) or tags (XML) per product:

- ID: An unique code used to identify the product. This ID must be consistent with every update and

contain a maximum of 48 characters.

- name: The name of the product can hold up to 255 characters.

- description: A short description of the product with a maximum of 1,000 characters.

- price: The price of the product must be numeric. Decimals can only be seperated by a dot (.). Always

use prices with V.A.T. included.

- productURL: The URL to the detail or order page of the product.

- imageURL: The URL to the picture of the product. Only use Internet standards like jpeg, gif or png.

- categories: Classify the product by giving a category name. If a product exists in more than one

category, you can give a complete path like computers/hardware/motherboards.

 

 

Håber på hjælp til dette :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...