Jump to content

[LØST] Quickpay vises ikke i OPC


Prestawise

Recommended Posts

Halløj..

 

Er ved at integrere QuickPay på en onlineshop, men den vil bare ikke vise sig i OPC (købt modul).

 

- Jeg har givet skriverettigheder til modul mappen.

- Alle lande osv. har adgang til at betale med quickpay.

- Der er tilføjet MD5 og Merchant ID (korrekt info)

- Hentet modulet via. QuickPay's hjemmeside (1.4+ ver)

- Modulet er positioneret til payment.

 

 

Hvad gør jeg galt? :P

 

 

Kører version: 1.4.2.5

Edited by Napz (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Har heldigvis købt support ved Peter og har han løst mit problem.. Det vidste sig at Quickpay modulet har en eller anden godkendelse på navn og adresse som ikke er nødvendig.

 

Så overvejer man at købe OPC ved canin.sk - køb for guds skyld support med :D

Link to comment
Share on other sites

Hvad er lige den store forskel på OPC fra canin.sk og det indbyggede i prestashop? Den eneste store forskel jeg kan se er at betalings muligheder kan vises før godkendelse af betingelser. har jeg ret eller uret..? Quickpay funger fint med det indbyggede OPC

Link to comment
Share on other sites

Hvad er lige den store forskel på OPC fra canin.sk og det indbyggede i prestashop? Den eneste store forskel jeg kan se er at betalings muligheder kan vises før godkendelse af betingelser. har jeg ret eller uret..? Quickpay funger fint med det indbyggede OPC

 

Du har ret - men det er også en væsentlig faktor, at folk ikke skal klikke på noget, før de får betalingsmuligheder vist (det er er forstyrrende for processen). Teksten skriver vist også noget med "Du skal logge ind for at se betalingsmuligheder", hvilket er forvirrende, hvis man er ved at købe som gæst (hvorfor så logge ind). Teksten kan så ændres til "Gem for at fortsætte" eller lignende - men stadigvæk et forstyrrende element.

 

Derudover er der også frit valg på, om felter vises ligesom der er validering for hvert enkelt felt og mulighed for indsættelse af infoboks på betalingssiden. Den indbyggede OPC var et stort skridt i den rigtige retning, men efter min mening er canin-modulet er et hak bedre (der er også plads til forbedringer).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...