Jump to content

[Hjælp] Internal Server Error - fejl i htacces fil


m k

Recommended Posts

Jeg kan pludselig ikke få adgang til fanebladet Modules under admin. I stedet får jeg fejlen som vist herunder.

 

Hvad gør jeg nu??

Internal Server Error

 

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Edited by m k (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Du kan gå ind på deres hjemmeside. Der er der en knap med live chat til deres support.

 

Ellers kan du også sende en email til den email adresse der står, hvor du skriver hvad der står og evt. hvad du lige har ændret på.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm...Hvad er problemet da med one.com?

 

Jeg har faktisk ikke ændret noget særligt, ud over at jeg har slået brugervenlig url til. Det genererer en htacces-fil, måske er der problemer med den? Kan også se der ligger en fix på noget php-cgi øverst her i forummet, jeg har ikke den fjerneste ide om hvad det er - men det kunne måske også prøves.

 

Jeg prøver lige at hive fat i One...

Link to comment
Share on other sites

Svar fra supporten er, at der må være en fejl i min htacces-fil.

 

Er der nogen der kan give mig en ide om hvad fejlen kunne være? Eller hvad jeg skal kigge efter? Det må være sket efter brugervenlig url er slået til, jeg har ikke oplevet andre fejl end denne.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...