Jump to content

Problem med indkøbskurv


amtange

Recommended Posts

Hejsa

 

Jeg har problemer med min indkøbskurv. Jeg kan godt komme ting i den, men når jeg klikker på den, er indkøbskurven tom.

 

Min webshop ligger her: http://www.webshop.kostumegalleriet.dk/

 

Problemet opstår i både chrome og explorer.

Min hjemmeside er hostet hos one.com

 

Jeg har installeret den nyeste version af Prestashop (v 1.4.7) i lightudgaven.

 

Jeg har overvejet, om problemet måske kan skyldes, at jeg ikke har installeret de rigtige moduler. Jeg har installeret denne: Kurv blok

v1.2 af

PrestaShop

Tilføjer en blok, der indeholder kundens indkøbskurv.

 

 

Jeg håber, nogen kan hjælpe mig.

 

Med venlig hilsen

Anne-Marie Tange

Link to comment
Share on other sites

Det virker hos mig i Firefox 12 og IE 9. Prøv at slette din cache på computeren.

 

Jeg kender ikke lige til light-udgaven af PrestaShop, men tænker, at det er installation uden nogen moduler aktiveret? Det er nok ikke en god ide, hvis du ikke er rutineret i PrestaShop - for du ved jo ikke rigtig, hvad du bør aktivere. En anden ting er, at du bør finde et andet webhotel end one.com - de er notorisk berygtede for dårlig performance med PrestaShop. Jeg kan varmt anbefale Meebox i stedet - se evt. min signatur.

Link to comment
Share on other sites

Hej igen

 

Jeg kan desværre ikke få det til at virke i min browser, selvom jeg har slettet cachen.

 

Jeg har forsøgt at afinstallere light-versionen og lægge den fulde version ind i stedet, men problemet er der stadig.

 

Så der er nok ikke så meget at gøre, da jeg nødig vil skifte web-hotel, desværre.

 

Men tak for hjælpen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...