Jump to content

2 "tilføj til kurv" knapper


Davallen

Recommended Posts

Hej alle,

 

Er der nogen der kan guide mig til hvordan jeg kan få en ekstra "tilføj til kurv" knap så jeg får to knapper der agerer på to forskellige måder.

En "tilføj til kurv og fortsæt shopping" der bare tilføjer varen til kurven og en "tilføj til kurv og gå direkte til betaling" der går direkte til betaling efter tilføjelse til kurv?

 

 

Link: www.ebakko.dk

 

Venlig hilsen

 

Umut

Link to comment
Share on other sites

Har kigget lidt på din side. Du vil vel frem til, at du har tre knapper ud for hver vare - eller hvordan? Jeg synes, det lyder som en rigtig dårlig ide, for du giver folk for mange valg (læs om KISS-modellen). I stedet burde du lave din Tilføj til kurv og Se mere i forskellige farver (gerne Tilføj til kurv som knappen der skal sørge for call-to-action).

 

Ellers er det som Napz siger, noget der skal udvikles.

 

I øvrigt har jeg slet ikke fornemmelsen af at være landet i en shop - nok nærmere en blog eller en affiliate side - når jeg ser din forside - men det er en helt anden diskussion.

Link to comment
Share on other sites

Tak for svar begge to. I har helt ret, kendte godt til modulet med pop-up beskeden, men søger en ekstra knap for at mindske forvirringen ("vis mere" bliver fjernet).

 

Siden er langt fra færdig (også designet ;) ).

Jeg skal skille mig af med "vis mere" siden og lade informationen komme frem på samme side som produkterne, derfor bliver "vis mere" elimineret hvor der så vil være plads til endnu en knap.

 

Det er en splittest jeg skal have sat op og teste på pop-up modulet og "tilføj til kurv og fortsæt shopping" og "tilføj til kurv og gå direkte til betaling" knapperne.

 

Jeg satsede på at kunne duplikere modulet med knappen, hvorefter den ene var sat til direkte betaling i BO og den anden var sat til fortsæt shopping.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...