Jump to content

Er zijn geen vervoerders die op dit adres bezorgen beschikbaar.


Recommended Posts

Waneer iemand wat wil bestellen, en is aanbeland bij verzenden krijg je te zien:

Er zijn geen vervoerders die op dit adres bezorgen beschikbaar.

 

 

Terwijl ik wel een vervoerder heb aangemaakt, en hierbij ook alle zones heb ingesteld. Heb verder geen price of weight range

 

Iemand een idee?

post-349880-0-64193400-1336041328_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Dat probleem heb ik ook maar nu blijkt dat er bij registratie geen land gekozen kan worden.

Dan weet het systeem ook niet wat die moet laten zien. Bij mij is de hele landen lijst verdwenen.

Ik vermoed dat dat hier ook een oorzaak zou kunnen zijn.

Link to comment
Share on other sites

hoi welk probleem heb je precies ?

 

heb je een vervoerder aangemaakt en ook verwezen naar een zone ?

 

en in deze zone staat oa nederland ?

(dit omdat er mensen zijn die wat proberen met de zones en blijkt dat oa nederland of zo er niet tussenstaat)

 

kijk even bij de volgende topics:

 

http://www.prestashop.com/forums/topic/146920-tnt-verzendkosten/page__p__708055?do=findComment&comment=708055

 

en deze

 

http://www.prestashop.com/forums/topic/151936-vervoerder-op-gewicht/page__p__736827__hl__verzendkosten__fromsearch__1?do=findComment&comment=736827

Edited by maconl (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

hoi welk probleem heb je precies ?

 

heb je een vervoerder aangemaakt en ook verwezen naar een zone ?

 

en in deze zone staat oa nederland ?

(dit omdat er mensen zijn die wat proberen met de zones en blijkt dat oa nederland of zo er niet tussenstaat)

 

Er is inderdaad een vervoerder aangemaakt en in de zones staan Europa, Europe (out E.U) en Belgium.

 

Ziie bijlage

post-361309-0-94722600-1336495319_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

kan je een afdruk tonen van je zones ? shipping---> zones

 

Beste,

 

Ik heb het ondertussen gevonden. Bedankt voor de aandcht dat u aan het probleem hebt besteed.

Link to comment
Share on other sites

Beste,

 

Ik heb het ondertussen gevonden. Bedankt voor de aandcht dat u aan het probleem hebt besteed.

hoi jpk,

mooi om te horen , wat was het probleem ? is misschien handig voor andere mensen,

ik neem aan dat de zones niet geactiveerd waren ?

Link to comment
Share on other sites

hoi jpk,

mooi om te horen , wat was het probleem ? is misschien handig voor andere mensen,

ik neem aan dat de zones niet geactiveerd waren ?

 

Ik had in de tab "Shipping" de Fees by carrier, geographical zone, and ranges niet ingevuld.

Link to comment
Share on other sites

ow okies tnx voor de info

dacht zelf even dat ,omdat je dus enkele zones veranderd had in eerste instantie dat deze niet geactiveerd waren,

 

denk tevens dat de poster idem heeft met dit probleem 90% van dit probleem ligt aan de instellingen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...