Jump to content

IFeedback få bedømmelser fra dine kunder.


Aupino

Recommended Posts

Vil lige gøre opmærksom på dette modul http://www.presteams....html?id_lang=1 Har søgt efter et modul som kunne være et alternativ til Trustpilot og faldt så langt om længe over dette modul.

 

Modulet er ikke gratis.. men syntes selv det er billigt når man tager i betragtning hvad det kan

 

Modulet kan automatisk sende mails ud til kunden med direkte link til bedømmelse (personlig)

 

Flot design syntes jeg selv... Vi har netop installeret det på vores side ion-balance.dk

 

 

Aupino

Edited by Aupino (see edit history)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Til vare anmeldelser bruger jeg prestashops eget modul. og så et ekstra gratis modul for at vise seneste anmeldelser på forsiden.

Dette modul har jeg så ændret lidt i bla komentarenes længde...

 

du kan finde modulet her http://www.cidrebardelas.com/en/block-last-comments-module-for-prestashop.html

 

Havde egentlig fået en programør til at kikke på muligheden for at lave det sådan at der kom email med direkte link til personlig bedømmelse ud fra det originale prestashop modul.. men da de bruger ajax script er det ikke lige så nem en nød at knække.

 

Men nu fandt jeg så dette.. og vil også helst i fremtiden adskilde Vare anmeldelser og Shop anmeldelser (ala Trustpilot) og det kan jeg så nu.

 

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Hej Napz

 

Ja det vælger du selv i admin om kun kunder der har købt kan anmelde, du kan også vælge hvor mange dage efter køb der skal gå inden de får mail, der er også liste i admin over email adresser der er sendt til og om de har anmeldt. email kan så manuelt gensendes hvis man senere ønsker igen at anmode dem om en anmeldelse.

 

Hvis kunden har oprettet en konto kan de også se deres anmeldelse som punkt under deres konto

 

 

aupino

statere

 

 

Rettelse: ved nærmere kik har jeg set at det kun er nødvendig at være oprettet, man behøver altså ikke at have købt noget... men du kan sætte den til at alle anmedelser skal godkendes før de postes

Link to comment
Share on other sites

Super.. Det lyder som et kanon alternativ til den anden dyre løsning - hvor det billigeste abbonement koster 6xxx kr. om året! <_<

 

EDIT: Jeg bruger ikke kunde kontoer i min shop, men udelukkende gæstekontoer, så det må vel betyde at det kun er de folk der får emailen der har mulighed for at give en bedømelse.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Hej

Jeg har ifeedback paa shoppen.

 

Jeg har kun gæste check out. Jeg har testet ifeedback men der kommer ingen automatisk emal ud til kunden.

Kun naar jeg trykker " send emails to all orders" kommer der en email til kunden.

 

 

Jeg har sat order state til: shipped

 

Jeg har spurgt ifeedback guttterne og de snakker noget om at jeg skal sætte " a cron job" for at hvornaar der skal sendes emails ud ?

 

Er det ikke bare i modulet at: Ask for feedback after: 5 days ?

Altsaa bare vælge hvor ma,ge dage der skal gaa før email sendes ud ?

 

 

Mange tak

mvh

anders

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

 

Nu ved jeg ikke hvor du har hostet din shop, men det er rigtigt som iFeedback gutterne skriver at du skal have et cronjob der kører det job der sender mails ud til dine kunder - alternativt skal du ind og trykke manuelt hver dag :)

 

Hej

Tak for svar.

Ok saa først skal et cronjob sættes op, derefter kan jeg bare ændre i modulet til at være 5 dage, 7 dage, 9 dage eller hvad jeg vil , og trykke "save setting" ?

Eller skal man ind og lave et "cronjob" hver gang man ønkser at ændre paa hvor mange dag der skal gaa før mailen sendes ?

Edited by ganic (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hej

 

Nej det kører skam der udaf men bruger det kun på vores hoved side www.ion-balance.dk

 

Er nok det 2 bedste modul jeg nogen sinde har købt efter OPC modulet. og faktisk rimelig stor feedback % på ca 15-20 Tror ikke Trustpilot har en der er større. Mangler egentlig bare den kan sende den ud som en SMS istedet, så kunden kan bedømme direkte via link i sms.. (smartphones) for så var den helt sikkert større.. SMS modulet er også et rigtig godt modul.. som jeg har meget glæde af... Folk læser ikke mails. mere.. eller også er deres mailbox overfyldt.. osv

 

Aupino

 

 

Aupino

Edited by Aupino (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

@Aupino

 

Jeg ved ikke lige, hvorfor jeg ikke kunne se iFeedback, da jeg var inde og kigge i går nat, for jeg havde ved tidliger lejlighed set det på din side. :)

 

EDIT:

Jeg ved stadig ikke, hvorfor jeg ikke kunne se iFeedback på din side, men nu har jeg fundet ud af, hvordan jeg ikke så den. Jeg skriver lige til dig privat, så vi ikke går off-topic her, for det har næppe noget med iFeedback at gøre.

Edited by MSkovmose (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...