Jump to content

Help. Fatale fout betaal modules


Recommended Posts

Sinds een paar dagen komen er steeds vreemdere fouten in mijn Prestashop admin.

 

Prestashop 1.4.5.1

 

De statistieken verscijnen ineens dubbel zodra er op die dag een bestelling word gedaan.

In dit voorbeeld 27-03-2012 (bijlage/afbeelding), let op onderaan nogmaals 27-03-2012 dit maal met de bestelling.

Het lijkt met de kortingscode te maken te hebben.

 

Vervolgens zie ik dat nieuwe klanten zich 3 keer aanmelden, ik krijg dus 3 registraties van 1 dezelfde klant, alvorens ze een besteliing kunnen plaatsen... Betaling met ideal.

 

Ik vroeg een klant of er een probleem was, deze klant had geregistreerd maar bestelling niet afgerond. Dit was zijn antwoord:

"Er is inderdaad iets fout gegaan .

Toen ik de bestelling wilde betalen via ideal ,sprong het gegevens invulscherm LEEG terug !

Dus heb ik de bestelling maar laten zitten en ben ik naar de lokale dierenzaak in het dorp gegaan .

 

Ik denk niet dat ik nog terug kom naar uw site maar wie weet ."

 

Auw..

 

 

Ideal Module via Mollie !

Ik wil de module configureren en herstellen dus ik klik eerst op configure.. nou kan er niets aangepast worden dus ik klik op terug. Geeft prestashop aan: Succesvol verwijderd !! en de ideal module is daarmee uitgeschakeld !

Klik op herstellen: idem.

klik op instaleren en gelukkig doet hij het weer.

 

Hetzelfde geld voor Bank overschrijving, daar wilde ik de tekst aanpassen.. Module uitgeschakeld...

 

Help help help.. wat kan er mis zijn?

 

ik heb FS cache uitgeschakeld inmiddels.

ik heb afrekenen als gast ook uitgeschakeld.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...