Jump to content

[Solved] update


inktworld

Recommended Posts

goeiendag, ik heb een update gedaan op mijn website; maar spijtig genoeg werkt mijn site niet meer. Weet er iemand wat de reden is?

 

zie mijn site:

www.inkt-world.be

 

als ik op Inktpatronen of Lasertoners klik (aan de rechterkant), komt er een blanco pagina voor terwijl er producten & categoriën moest komen.

 

inktworld

Link to comment
Share on other sites

Je mag wel wat meer info geven.

Van welke versie naar welke versie ben je gegaan?

Verder gebruik je een aangepaste theme voor je webhop. Dus het zou kunnen dat je theme niet compatibel is met de nieuwe Prestashop versie.

 

Het kan handig zijn als je de debug modus aanzet, dan zie je wellicht een foutmelding op die witte pagina's waarmee het wat duidelijker kan zijn wat het probleem is.

Dit doe je door in /config/config.inc.php deze code:

@ini_set('display_errors', 'off');
define('_PS_DEBUG_SQL_', false);

te veranderen in:

@ini_set('display_errors', 'on');
define('_PS_DEBUG_SQL_', true);

 

Ik hoop dat je een backup hebt gemaakt van je website+database voordat je de update hebt uitgevoerd? Dan kan je altijd nog terug naar een werkende shop.

Link to comment
Share on other sites

Hallo;

ik heb de debug modus aangezet, maar nu is het erger geworden. (zie mijn website www.inkt-world.be)

 

Ik had geen backup gedaan van mijn Volledige website , maar enkel van de Applicatie Prestashop. Ik heb dit gedaan via Installatron, maar wanneer ik de backup te restore n, komt er een foutmelding op mijn website.

 

ik had vroeger 1.3.2.3 , nu ben ik overgestapt naar 1.4.7.3.

Maar helaas kunnen de pagina's niet open :((((

Link to comment
Share on other sites

Ik zie geen verandering (geen foutmelding) op je website.Heb je de debug modus soms al weer uitgezet?

Nu ja, je geeft aan dat de default template wel werkt dus het ligt dus duidelijk aan je custom template.

 

Maar je bent dus van Prestashop 1.3.x naar 1.4.x gegaan dus het verbaast me niets dat je template niet meer goed werkt.

Er is wel een oplossing die vaak werkt in dit geval. Vink eens "Ja" bij "Gebruik Smarty 2 i.p.v. 3" in de Preferences tab in je backoffice.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Graag gedaan :)

 

Maar ik raad je aan om alles op je webshop goed te testen. En vergeet ook niet dat een aantal nieuwe functies die in Prestashop 1.4 erbij gekomen zijn niet werken omdat je oude custom theme die niet ondersteunt.

 

Vergeet ook niet om regelmatig een backup te maken, zeker voordat je weer een update doet :)

 

Zou je nog [solved] voor je topictitel willen zetten? Dit doe je door je eerste post te editten (gebruik hierbij de Full editor) en dan de titel aan te passen. Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...