Jump to content

CMS Block configuration


Recommended Posts

Ik had in de linkerbalk een cms block met als titel "information". In elke taal veranderde het perfect behalve in het Nederlands. Nu wilde ik de nederlandse titel veranderen naar "informatie", maar steeds als ik een verandering probeerde in te voeren kreeg ik te zien:

 

You must choose at least one page or subcategory to create a CMS block

 

Toen heb ik de module ge-reset, maar heb ik nog steeds het zelfde probleem.. maar ik krijg de pagina's die eraan gelinkt zijn nu ook niet meer in het blok te zien ??

Iemand enig idee?

Link to comment
Share on other sites

Werkt helaas ook niet...

 

Ik zou wel pagina's willen invoegen maar die mogelijkheid geeft prestashop me niet:

af.png

 

Maar als ik op mijn homepage kijk zie ik wel een block staan en de standaard titel Home, als ik daar dan op klik krijg ik de pagina's wel op een rij onder elkaar te zien. Maar dus niet in het block zelf, en de titel kan ook gewoon niet veranderd worden door die error.

Link to comment
Share on other sites

De pagina(s) horen er ook onder te staan , maar dat is het probleem?

zie je de pagina(s) een stap terug ook niet ?

 

 

Wat voor versie heb je ?

 

 

 

ik heb dus de pagina's eronder staan , als ik er geen selecteer , krijg ik jou melding ook

Edited by Frens (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

als ik een stap terug ga kom ik bij het eerst scherm van de cms block (zie afbeelding hieronder). De pagina's staan er niet onder nee en dat is o.a. het probleem (andere probleem is dat ik de block naam niet kan veranderen).

 

Ik heb versie

1.4.7.3

afb2.png

De footer configuration wertk overigens wel perfect.

Link to comment
Share on other sites

Vinkje bij home heb ik geprobeerd, maar dat is overigens voor de footer.

Foutmelding stond uit en heb het aangezet. Maar dit werkt blijkbaar ook niet zie ik, en ik krijg dan een foutmelding op mijn homepage.

 

Blijft een lastig probleem..

Link to comment
Share on other sites

Het schijnt met de schrijfrechten te maken hebben , of in elk geval is de kans hierop groot

 

je zou nog eens de "owner" van de bestanden kunnen controleren , maar als je de schrijfrechten kunt aanpassen is dit meestal goed.

 

 

Ik heb het bij mij nog eens nagelopen en werkt allemaal goed, of je zou het blok in je footer moeten zetten als voorlopig middel , als je die mogelijkheid hebt

 

 

 

 

@Je zou eens een vinkje bij home kunnen zetten.....voor footer...klopt :o

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...