Jump to content

categories verandert niet ?


Recommended Posts

Hallo

 

het zal vast simpel zijn maar ik kom er niet uit, ben opnieuw mijn prestashop aan het bewerken.

Nu heb ik al categorieën aangemaakt maar ik zie geen verandering op de site zelf daar staat nog steeds bijv. ipods ?

De site is www.dragonfood.biz

 

Iemand ?

 

Groet,

Marco

Link to comment
Share on other sites

Hallo

 

ja verrekt als ik met internet explorer kijk dan ja maar via firefox zie ik geen wijziging ?

Hoe kan het ?

Ok maar 1 ding zie ik niet en dat is afbeelding die ik bij dameskleding heb geplaatst en tekst ?

 

 

Bij dameskleding zie ik de Ipods

 

Gooi je browser cache eens leeg

 

Met welke browser werk je in je admin?

Edited by Frens (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

afb. staan in de img map

 

De map l is bv voor de afb met de large formaten

 

zie ook voorkeuren / images

 

Heb je de producten aan de goede categorie gekoppeld bv aan home en dameskleding

 

 

edit

maar is niet de bedoeling dat je de afb. gaat vervangen , dit lost je probleem maar tijdelijk op

Link to comment
Share on other sites

Hallo dank voor je respons

 

ja de producten en zo wijzigen dat lukt maar het gaat mij nu even om de afbeelding die je ziet bij de categorie dameskleding die wil niet wijzigen. Uiteraard snap ik dat een plaatje vervangen niet de oplossing is maar in admin doet ie het niet ?

Link to comment
Share on other sites

laat ik een andere vraag stellen, ik zie dus allerlei telefoons, i pods enzo staan bij de rubriek dameskleding met een plusje erbij.

Waar staat dit in admin ? Waar kan ik dit wijzigen

 

HET IS GELUKT

Let op ; de standaard producten stonden in de map image mapping, die heb ik verwijderd want ik verkoop geen i-pods en voila geslaagd !!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...